ایران پرسمان
فرمانده نیروی زمینی سپاه: یاس دشمنان نشانه آمادگی کامل نیروهای مسلح است
دوشنبه 4 بهمن 1400 - 12:08:11
ایران پرسمان - ایرنا / فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت که دشمن از تحرک نظامی علیه ایران اسلامی مأیوس شده و این یأس و عقب نشینی دشمنان محصول آمادگی و توان بالای رزمی و معنوی نیروهای مسلح و رزمندگان کشور است.
به گزارش روابط عمومی سپاه استان همدان، سردار "محمد پاکپور" شامگاه یکشنبه در آیین معارفه فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: دشمنان نظام اسلامی و گروهک های تروریستی در مرزها و فرامرزها اهداف و توطئه های زیادی علیه کشور در سر داشتند که به لطف الهی و همت و مجاهدت رزمندگانی همچون رزمندگان استان همدان در اهداف خود ناکام مانده و شر دشمنان از سر مردم و کشورمان کوتاه شد.
وی اظهار داشت: رزمندگان و مرزبانان سپاه پاسداران در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری و ایستادگی خود امنیت مرزها را تضمین کردند و امروز امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی همین ایثارگران و رزمندگان فداکار است.
سردار پاکپور، حفظ و ارتقای آمادگی های رزمی و معنوی در بین نیروها را دستور کار فرماندهان و مدیران در همه سطوح سپاه دانست.
فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: آمادگی و روحیه معنوی اهمیت بالاتری نسبت به آمادگی رزمی دارد چرا که پیروزی های نظام اسلامی در مواجهه با دشمنان از روحیه معنوی و ایمان قلبی مردم و نیروهای مسلح نشأت می گیرد.
سردار پاکپور اظهار داشت: یگان ها هم اینک در وضعیت مناسبی هستند اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم بنابراین باید در جهت تحقق فرامین و توقعات فرماندهی معظم کل قوا دقت و تلاش شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/358220/فرمانده-نیروی-زمینی-سپاه--یاس-دشمنان-نشانه-آمادگی-کامل-نیروهای-مسلح-است
بستن   چاپ