ایران پرسمان
توجه به قوانین اصلی مناطق آزاد راهکار برون رفت از رکود است
چهارشنبه 26 آبان 1400 - 14:34:10
ایران پرسمان - رئیس هیات مدیره برج های پرشین توجه به فلسفه ایجاد منطقه آزاد را یاری گر اجرای امور در کیش برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش امیری از مدیران اسبق سازمان و رئیس هیات مدیره برج های پرشین در نشست با دکتر لواسانی ضمن تاکید بر توجه به فلسفه ایجاد منطقه آزاد این امر را یاری گر اجرای امور برشمرد و گفت: ظرف 28 سالی که قوانین مناطق آزاد به تصویب رسیده، بخش زیادی از قانون چگونگی اداره مناطق آزاد اجرایی نشده و آنچه به عنوان منطقه آزادی صنعتی پیشرفته با فعالیت های بالا آرزوی تمام دوستان بوده به دلیل برخی ناهماهنگی ها و موانع به مرحله عمل نرسیده است.
وی افزود: امروز با یک دست شدن مجلس و دولت فرصتی برای این حوزه پیش آمده تا قوانین مغفول مانده اجرا شودو مناطق آزاد در این قوانین اختیارات کامل دارند تا چابک حرکت کرده، سرمایه گذار و کارافرین جذب کنند و به ایجاد اشتغال و تولید بپردازند و این امور را توسعه دهند.
امیری از مدیران اسبق سازمان منطقه آزاد کیش بروکراسی های اداری را بلای جان جذب سرمایه و مانع ه جدی انجام امور در اجرای طرح سرمایه گذار برشمرد که به دنبال آن سرمایه گذار انگیزه خود را از دست خواهد داد.
رئیس هیات مدیره برج های پرشین بیان داشت: اگر مدیری صادقانه به کیش خدمت کند مردم نیز با وفاداری خود در همه امور سیستم را یاری می کند، ما نیز به عنوان اعضا انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران برای امور مشورتی آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.
وی دیدگاه کیش بهشت کارآفرینان را مایه امید مردم خواند و گفت: تمامی اقشار و صنوف برای انجام فعالیت های کارآمد قدردان مسئولان خواهند بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/342489/توجه-به-قوانین-اصلی-مناطق-آزاد-راهکار-برون-رفت-از-رکود-است
بستن   چاپ