ایران پرسمان
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: نظام اسلامی با همه قدرت در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 - 20:58:15
ایران پرسمان - ایرنا / امام جمعه موقت تهران گفت: امروز نظام اسلامی با همه قدرت و عزت و شوکت افتخار می‌کند که در کنار برادران و خواهران مظلوم فلسطینی خود قدرتمندانه ایستاده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد امام حسین (ع) گفت: امروز لبنان، لبنان سید حسن نصرالله و لبنان رییس جمهوری مسیحی مقتدری است که با قدرت در کنار ملت قهرمان لبنان از هویت این کشور و ملت عرب و امت اسلام دفاع می‌کند. امروز لبنان لبنان متفاوتی است.
امام جمعه موقت تهران افزود: امروز یمن یمن دیروز نیست، یمنی است که آماده است با همه قدرت از ملت فلسطین دفاع کند. صهیونیست‌ها روزها و ساعت‌های آخر حیات ننگین خود را سپری می‌کنند و خود را در محاصره امت اسلام و قهرمانان فلسطین می‌بینند.
ابوترابی‌فرد تصریح کرد: نظام اسلامی با همه قدرت و عزت و شوکت افتخار می‌کند که در کنار برادران و خواهران مظلوم فلسطینی خود قدرتمندانه ایستاده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به یاری خداوند متعال، ملت اسلام با آگاهی، بیداری و فهم درست از اسلام، اسلامی که اجازه نمی‌دهد یک انسان مسلمان در برابر ظالم تواضع و فروتنی کند، اسلامی که پیامش دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم است، اسلامی که پیامش عزت و اقتدار امت اسلام است، اسلامی که پیامش توسعه و رشد علمی دنیای اسلام و عزت و اقتدار ملت اسلام است در سایه بازگشت به هویت اسلامی خود این روز بزرگ برای آنها عید به معنای واقعی کلمه و آغاز پیروزی آنها بر استکبار و مزدوران صهیونیست و ستمگران جهان باشد.
نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ساعت ٧:٣٠ صبح روز عید سعید فطر در مسجد امام حسین (ع) تهران اقامه شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/288114/حجت‌الاسلام-ابوترابی‌فرد--نظام-اسلامی-با-همه-قدرت-در-کنار-مردم-مظلوم-فلسطین-ایستاده-است
بستن   چاپ