ایران پرسمان
نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 - 19:42:25
ایران پرسمان - همشهری /رئیس هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران گفت: عرضه نوبرانه‌ها از 20 اردیبهشت‌ماه جاری افزایش پیدا می‌کند و با گسترش عرضه، قیمت‌ها تعدیل و کاهشی می‌شود.
هر روز که از بهار می‌گذرد و به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم بر شمار میوه‌های نوبرانه‌ در بازار افزوده می‌شود. طالبی و ملون و هندوانه حالا در همه مغازه‌های میوه‌فروشی تهران دیده می‌شوند. عرضه نوبرانه‌هایی مانند توت‌فرنگی و گوجه سبز و چغاله بادام هم بیشتر شده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران در مورد وضعیت عرضه نوبرانه‌ها در بازار می‌گوید: در حال حاضر نوبرانه‌هایی که به تولید انبوه رسیده و عرضه آن در میدان اصلی زیاد شده است ملون، جانا و طالبی است. بر اساس نرخنامه ما قیمت هر کیلو ملون در میدان اصلی 8 تا 12 هزار تومان، جانا 10 تا 14 هزار تومان و طالبی 10 تا 15 هزار تومان است.
اکبر یاوری ادامه می‌دهد: در مورد نوبرانه‌هایی مانند توت‌فرنگی، گوجه سبز و چغاله بادام قیمت‌ها در بازار بر اساس عرضه و تقاضاست. به دلیل اینکه هنوز به تولید انبوه نرسیده است و مورد مصرف عموم نیست قیمت آنها داخل نرخنامه میادین درج نشده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1114257/نرخ-مصوب-انواع-میوه-اعلام-شد؛-قیمت-گوجه-سبز-سر-به-فلک-کشید!
بستن   چاپ