ایران پرسمان
برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان / امکانات سلامتی در راستای ارتقاء سطح نشاط و شادابی خانواده معظم ایثارگران
شنبه 25 فروردين 1403 - 10:32:22
ایران پرسمان - مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر از آخرین دستاوردها و اقدامات در حوزه خدمات به ایثارگران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سلامت کوثر و به نقل از ایثار، علی اصغر عظیمیان، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر در خصوص آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این حوزه گفت: در سال 1402 تعداد 5 همایش در مراکز مختلف برای جانبازان و خانواده‌های این عزیزان برگزار شد.
وی افزود: در سال 1402، برنامه و همایشی برای جانبازان کانادین و 5 همایش در مراکز مختلف برای جانبازان و خانواده‌های جانبازان برگزار شد. این برنامه در سال 1403 استمرار دارد. با پایان ایام ماه مبارک رمضان نیز برای بانوان ضایعه نخاعی برنامه اردویی داریم که در شیراز و مشهد برگزار می‌شود.
عظیمیان ادامه داد: با توجه به افزایش ماموریت‌های شرکت سلامت کوثر، بازدیدهای سرزده و میدانی در سال 1402، به همراه معاون سلامت سازمان سلامت کوثر ، از مراکز درمانی تابعه در راستای بهبود خدمات کیفی ایثارگران گرامی انجام شده است که نظارت بر مراکز درمانی همچنان در سال 1403 به دفعات مختلف ادامه دارد. 
مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر با اشاره به بحث کار درمانی برای جانبازان گفت: امکانات مراکز کار درمانی به روز شده است و فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، سفال گری، چرم دوزی و تقریح درمانی، موسیقی درمانی، آموزش‌های فردی و گروهی با هدف ارتقاء سطح شادابی و نشاط در بیمارستان‌های روانپزشکی انجام می‌شود.
انتهای پیام/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1110868/برگزاری-اردوهای-سیاحتی،-زیارتی-و-درمانی-جانبازان---امکانات-سلامتی-در-راستای-ارتقاء-سطح-نشاط-و-شادابی-خانواده-معظم-ایثارگران
بستن   چاپ