ایران پرسمان
آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان
دوشنبه 20 فروردين 1403 - 21:18:05
ایران پرسمان - مراسم بزرگداشت شهیدان علی صیاد شیرازی، سید مرتضی آوینی، شهدای حادثه تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، راسک، چابهار، کورین و آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان، در زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایثار، مراسمی برای بزرگداشت شهیدان علی صیاد شیرازی و سید مرتضی آوینی، شهدای حادثه تروریستی حمله هوایی به سفارت ایران در دمشق، راسک، چابهار و کورین با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیران، مسئولان و خانواده های معظم شهداو ایثارگران درسالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی زاهدان برگزار شد. 
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا الگوهای واقعی و اثرگذار ما هستند افزود: امروزجوانان باید از شهیدان الگو بگیرند. 
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان خانواده های شهدا را مایه خیر و برکت نظام و هم چنین امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در دمشق، چابهار، راسک و کورین، در ادامه هدف از برگزاری این یادواره ها را آشنایی مردم با رشادت های شهدا و معرفی این الگوها به نسل جدید بیان کرد.
مجتبی میرحسینی، شهید صیاد شیرازی را نخبه نظامی دانست و گفت: هنر شهید آوینی به این دلیل حائز اهمیت است که ارتباط مستقیم با مخاطب داشت و شهدا انسانهایی هستندکه در بالاترین قله‌های روحی، روانی، ایدیولوژیک و عرفان بودند.
محمد زاهد شیخی جانباز و رزمنده دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از دانش، تقوا، رشادت‌ مردیها و معنویت، شهدا را الگوهای واقعی برای نسل امروز بیان کرد.
در پایان از خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در اداره راه ترابری و شهرسازی تجلیل شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1110345/آیین-تجلیل-از-خانواده-های-معظم-شهدا-و-ایثارگران-اداره-کل-راه-و-شهرسازی-استان-سیستان-و-بلوچستان
بستن   چاپ