ایران پرسمان

آخرين مطالب

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی جهان ما

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - ایرنا / خبرگزاری فلسطینی وفا نوشت: بر اساس بررسی کارشناسان، شبهاتی مبنی بر سرقت اعضای بدن قربانیان مدفون در گورهای دسته جمعی توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد.
خبرگزاری فلسطینی «وفا» افزود: نیروهای اورژانس و گروه های امدادی که در بررسی اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه مشارکت دارند، پنجشنبه شب فاش کردند که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی از قربانیان مورد سرقت اعضای بدن قرار گرفته اند.
این خبرگزاری فلسطینی گزارش داد که پس از عقب نشینی نیروهای دشمن صهیونیستی از شهر خان یونس، دست کم 392 جسد از سه گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر کشف شد در میان این اجساد، 165 جسد به دلیل تغییرات ظاهر علائمی که می‌تواند مورد شناسایی قرار گیرند و همچنین به دلیل مثله شدن، قابل شناسایی نیستند.
این رسانه فلسطینی اضافه کرد که فیلم‌ها و عکس‌های مستند از برخی از اجساد قربانیان گورهای دسته‌جمعی، علائمی از شکنجه بر روی بدن آنها و بسته شدن دست آنها با دست بندهای پلاستیکی را نشان می‌دهد.
نیروهای اورژانس و گروه های امدادی به خبرگزاری وفا گفتند که اجسادی را با دستان بسته، شکم پاره و بخیه شده پیدا کردند که با روش های معمول بخیه زدن زخم ها در بیمارستان های نوار غزه مغایرت دارد و این موضوع، شبهه هایی را در مورد سرقت برخی از اعضای بدن آنها ایجاد کرده است.
آنها گفتند که جسد یکی از شهروندان که لباس کار پوشیده بود نیز در بین اجساد مشاهده شد که این موضوع تردیدهایی را در مورد زنده به گور شدن وی ایجاد می کند.
نیروهای اورژانس و گروه های امدادی که در بررسی اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس مشارکت دارند، افزودند: جسد دختری که دست و پاهایش قطع شده بود و لباس اتاق عمل به تن داشت نیز در بین اجساد کشف شده وجود دارد که این شک و تردید در زنده به گور شدن وی را ایجاد می کند.
خبرگزاری وفا ادامه داد: مشاهدات خدمه بیمارستان ناصر حاکی است که در بین شهدا ، تعدادی با دست بند پلاستیکی و لباس بلند سفیدی که دشمن به عنوان لباس بازداشتی ها در مجتمع درمانی ناصر از آن استفاده می کرد وجود دارد که در سر آنها آثار اصابت گلوله نیز مشاهده می شود و این موضوع شبهه هایی را در مورد اجرای اعدام میدانی و از بین بردن عمدی آنها ایجاد می کند.
بر اساس این گزارش، آنها همچنین اجساد زیادی را مشاهده کردند که کفن‌هایشان تغییر کرده و در کفن‌های سیاه و آبی جدید و در کیسه‌های پلاستیکی که با رنگ‌های کیسه های نایلونی مورد استفاده در غزه متفاوت است، قرار داده شده اند.
نیروهای اورژانس و گروه های امدادی شرکت کننده در بررسی اجساد گورهای دسته جمعی در غزه با اشاره به اینکه اجساد در عمق سه متری زمین و بصورت جمعی دفن شده اند، گفتند: آنچه شبهه ایجاد کرده است اینکه هدف دشمن اشغالگر از انجام این کار، بالا بردن افزایش دمای اجساد با هدف تسریع روند تجزیه پیکرها و از بین بردن شواهد، بوده است.
آنها بیان کردند که تمام شواهد قبلی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در محوطه مجتمع پزشکی ناصر به عنوان بخشی از جنگ نسل کشی علیه مردم نوار غزه دست به جنایت علیه بشریت زده و از هفتم اکتبر اعدام های میدانی انجام داده است.
در هفتم آوریل نظامیان ارتش رژیم اسرائیل پس از چهار ماه حمله و یورش به خان یونس از جمله به مجتمع پزشکی ناصر، از این منطقه عقب نشینی کردند.
پس از عقب نشینی نیروهای دشمن صهیونیستی از مجتمع پزشکی شفا در شهر غزه و بیمارستان شهید کمال عدوان در شمال نوار غزه، علاوه بر گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر پیشتر نیز ده ها گور دسته جمعی کشف شده بود.
شبکه الجزیره قطر هفته گذشته گزارش داد مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با 180 جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. شبکه سی‌ان‌ان آمریکا نیز به نقل از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از 300 جسد در این محل کشف شده است.
دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه نیز در گزارشی اعلام کرد که بیش از 140 گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.
به گزارش رسانه‌های فلسطینی، این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گورها دفن کرده‌اند.
نهادهای حقوق بشری، سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و فرانسه خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شده اند.
به رغم وجود صدور قطعنامه فوری آتش‌بس از سوی شورای امنیت و همچنین احضار مقامات رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب جنایت «نسل کشی»، جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه مردم نوار غزه ادامه دارد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1114355/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیس کل بانک مرکزی: دارایی‌های ارزی افزایش یافت

نماینده نیروهای شرکتی: لایحه امنیت شغلی دولت یک تیر مشقی است!

صعود بازار آسیا

دهه «رکود، عبرت، تجربه»؛ رشد 1000 درصدی نقدینگی و «بلای تورم»

اگه نزدیک یک انفجار اتمی باشید این چیزیه که می بینید!

راه نفوذ شیطان در کلام امام علی(ع)

پروژکتور پزشکی برای آموزش

به مناسبت سالروز درگذشت استاد دانشگاه‌های مطرح کشور، استاد صادق آیینه‌وند

بمناسبت سالگرد درگذشت حسین منزوی

تجربه جذاب مهمان برنامه صبحانه ایرانی از برگزاری نمایشگاه کتاب

رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان دیدار کرد

گمانه‌زنی تسنیم از 4 گزینه اصلی برای ریاست مجلس آینده

مهاجری: آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشاء نیست

گزارشی از وضعیت سخت زندگی در گرمای غزه از زبان آوارگان

تجمع دانشجویان دانشگاه بولونیا ایتالیا در حمایت از مردم فلسطین

کابینه نتانیاهو حمله به "رفح" را تصویب کرد

لاپید: کابینه نتانیاهو به اسرا پشت کرد

ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟

نوسان قیمتی گوشت قرمز از 450 تا 880 هزار تومان

مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند

احضار 40 متهم در معاملات مشکوک بورس به دستگاه قضا

واردات اتوبوس بین شهری کارکرده آزاد شد

نقاشی فوق العاده بر روی یک تکه چوب با پودرهای رنگی

دورهمی جذاب پانداهای شکمو

ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی

ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد

17 اردیبهشت سالروز درگذشت نویسنده و شاعر معاصر، محمدرضا رحمانی یاراحمدی

یکی از ویژگی‌های کتاب کار کودک

آموزش شاهنامه در 3 دقیقه

حضور سفیر عربستان در افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف برای انتخابات منتشر شد

رئیس سنّی مجلس دوازدهم چه‌کسی خواهد شد؟

کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد

قالیباف از نمایندگی مجلس انصراف می‌دهد؟

سعید حجاریان: اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!

رئیسی به عراق می‌رود

دبیرکل شریان: 74 نفر از جبهه شریان در کل کشور وارد مجلس دوازدهم شده‌اند

ضرغامی: 2 سال است که شعار من شده «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»

سفیر انگلیس در مسکو احضار شد

ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی

جایگزین اسکناس‌ کیلویی؛ چرا پول‌های درشت وارد اقتصاد نمی‌شود؟

فرصت محدود برای دریافت شناسه یکتا

امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزارهای شهدا توجه ویژه داشته باشند

پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت‌شده «سبزکوه» چهارمحال‌وبختیاری

آبشاری زیبا در روستای «شادگان باشت»

تفنگ جذاب آب پاش با سبک جنگ ستارگان

گوناگون/ فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این 7 مورد را درک می‌کنند!

طوطی‌های در قفس ظاهراً از تماس تصویری با دیگر طوطی‌ها لذت می‌برند

دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی