ایران پرسمان
رئیسی: تشییع پرشکوه حاج قاسم سلیمانی همه پرسی در رأی به مقاومت بود
پنجشنبه 26 دي 1398 - 19:34:40
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

صدا و سیما / رئیس قوه قضاییه: تشییع پرشکوه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قله‌ای از انسجام، یکپارچگی، حضور با بصیرت و همه پرسی مردمی در رأی به مقاومت بود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تاکید کرد: این همه پرسی که در پرتو خون مطهر حاج قاسم سلیمانی و انسان‌های زیادی در مسیر مقاومت و ایستادگی انجام شد باید حفظ شود.
وی درباره مباحث مطرح در نشست مشترک امروز هیئت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان با حضور آقایان طائب و علوی گفت: آنچه در این جلسه به جمع بندی رسید این بود که اقتداری که با حضور نیرو‌های مسلح ما در منطقه ایجاد شده است و نیز اقدام مقتدرانه سپاه در هدف قرار دادن پایگاه محل استقرار نیرو‌های امریکایی در عراق باید حفظ شود.
رئیس قوه قضاییه ایجاد زمینه برای تسریع در ساختن کشور، رفع مشکلات و حرکت در مسیر باز کردن گره مشکلات را از دیگر برکات خون مطهر حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: این خون پاک سبب باز شدن بسیاری از گره‌ها در مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نیز تقویت انسجام ملی شده است.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب گفتند که قاسم سلیمانی شهید پر قدرت‌تر از سردار سلیمانی قبل از شهادت ایشان است به همین علت می‌خواهند این قدرت را بشکنند و ما نباید اجازه چنین کاری را بدهیم.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، قدرت فزاینده کشورمان را مرهون خون مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا دانست و تاکید کرد: نباید به این نقطه اقتدار کشورمان بی توجه باشیم و این نقطه اقتدار همچنان باید پا برجا بماند.
وی گفت: ملت بزرگ ایران با نگاه امیدبخشی که اکنون وجود دارد گام‌های بلندی بر خواهند داشت و ما مسئولان، خود را خادم مردم می‌دانیم و آن چه دغدغه مردم است باید رفع شود.
رئیس قوه قضاییه افزود: به عنوان نمونه رسیدگی به پرونده‌ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضا، مردم را شادمان می‌کند به ویژه وقتی می‌بینند اقدامی صورت می‌گیرد نه آن که صرفاً قولی داده شود و مردم حتماً شاد می‌شوند وقتی دستگاه‌های اجرایی خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین با ابراز تأسف از سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: فقط خانواده‌های شهدای این هواپیما نیستند که از این حادثه متأثرند بلکه همه مردم در جامعه، بازماندگان این شهدا محسوب می‌شوند و ملت از این حادثه متأسف و داغدارند و آن شهیدان و خانواده هایشان همواره محترمن
رئیس قوه قضاییه با بیان این که استیفای حقوق مادی و معنوی این عزیزان و خانواده‌های معززشان وظیفه ما و همه مسئولان کشور است تاکید کرد: لکن باید نقطه اقتداری که شهید سلیمانی برای کشورمان ایجاد کرد حفظ شود، زیرا دشمن می‌خواهد این اقتدار را تضعیف کند.
وی با اشاره به جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ورود به صحنه کمک رسانی به سیل زدگان باید جلوه همبستگی و گره گشایی از مشکلات مردم باشد، زیرا مردم عزیز آن منطقه تحت فشارند.
رئیس دستگاه قضا افزود: خدمت دولتمردان و نیرو‌های مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و بسیج حتماً می‌تواند لب‌های مردم را خندان کند و بخشی از آلام مردم را بکاهد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/92803/رئیسی--تشییع-پرشکوه-حاج-قاسم-سلیمانی-همه-پرسی-در-رأی-به-مقاومت-بود
بستن   چاپ