ایران پرسمان
نمایشگاه عکس کشورهای بالکان- میراث مشترک در مرکز همایش های بین المللی کیش
يکشنبه 11 شهريور 1397 - 17:20:28
ایران پرسمان - در راستای اجراى راهبردهاى تدوینى دکتر انصارى لارى، مدیر عامل سازمان منطه آزاد کیش، در توسعه تعاملات منطقه ای و بین المللی این سازمان، معاونت گردشگری سازمان منطقه آزادکیش با همکاری سفارت بلغارستان، اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان "کشورهای بالکان- میراث مشترک" از تاریخ 13 تا20 شهریور ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی کیش کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در برنامه ای مشترک توسط سازمان منطقه آزاد کیش و سفارت بلغارستان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس با عنوان "کشورهای بالکان- میراث مشترک" 13 شهریور ساعت 18:30 در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نمایش گزیده ای از عکس های میراث فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان در این نمایشگاه، گفت: میراث فرهنگی در بناهای تاریخی و مجموعه ای از آثار و اشیاء خلاصه نمی شود بلکه سنت‌ها، باورها و آداب زندگی که از اجداد و نیاکان به نسل امروز به ارث رسیده و سینه به سینه منتقل می شود را شامل مى شود نیز میراث نمایشگاه عکس "کشورهای بالکان-میراث مشترک" منظر متفاوتى از میراث فرهنگی و تاریخی حوزه بالکان را به نمایش می گذارد.
این نمایشگاه شامل منتخبی از آثار "ایو هادجیمیشف" عکاس صاحب نام بلغاری است که طی آن میراث مشترک فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان، از جمله یونان، آلبانی، بلغارستان، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی، جمهوری مقدونیه، صربستان، مونته‌ نگرو، رومانی و ترکیه از دوران باستان تا قرون وسطی به نمایش در آمده است.
"هادجیمیشف" متولد 1950 و رئیس انجمن عکاسان بلغاری و عضو افتخاری انجمن عکاسی این کشور است و تا کنون نمایشگاه های زیادی در نقاط گوناگون جهان برپا کرده است.
علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 20 شهریور ماه جاری از ساعت 9:30 تا 12 و 18 تا 22 به مرکز همایش های بین المللی کیش مراجعه نمایند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/8846/نمایشگاه-عکس-کشورهای-بالکان--میراث-مشترک-در-مرکز-همایش-های-بین-المللی-کیش
بستن   چاپ