ایران پرسمان
تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از همراهی و همدلی شهروندان
جمعه 26 مرداد 1397 - 16:32:16
ایران پرسمان - دکتر انصاری لاری در جلسه شورای اداری از همدلی و همراهی مردم شریف کیش در گذر از شرایط دشوار اقتصادی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هشتاد و یکمین شورای اداری کیش که پنج شنبه ٢٥ مرداد با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، استاندار هرمزگان، دو تن از نمایندگان استان هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و نمایندگان ادارات، نهادها و جوامع کیش در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد دکتر انصاری لاری با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور که بر عملکرد مناطق آزاد به ویژه کارکردهای اقتصادی جزیره کیش تاثیر گذاشته است گفت: در جزیره کیش تابستان سختی را در حال سپری کردن هستیم و از همراهی و همدلی مردم صبور و شریف کیش در گذر از این شرایط دشوار بسیار سپاسگزاریم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با تقدیر از تلاش های مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد در رفع مشکلات و تسهیل امور برای این مناطق افزود: با تدابیر اندیشیده شده تلاشمان بر این است که این دوران برای شهروندان و فعالان اقتصادی در جزیره کیش قابل تحمل تر شود.
انصاری لاری ابراز امیدواری کرد با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر رییس جمهور و دولت و همدلی و همراهی مردم خوب کشورمان باز هم با موفقیت از این دوران عبور کنیم
وی در ادامه گفت: جشنواره تابستانی امسال متفاوت از سال های گذشته و با هدفگذاری بازگشت اعتماد بین مردم برگزار شود. بر پایی رویدادها و جشن های متنوع، کنسرت ها، اهدای جوایز، اعطای کارت های هدیه به عنوان مشوق سفر در کنار آذین بندی شهری از جمله برنامه های امسال جشنواره تابستانی بوده است و تا کنون 10 درصد رشد در ورود گردشگران د اشته ایم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های دکتر مونسان مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به بهره برداری از چند پروژه با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد اظهار کرد: این پروژه ها برخی مربوط به دوره قبل و برخی مربوط به دوره های قبل تر مدیریتی است و در حالی این پروژه ها به بهره برداری می رسد که در 10 ماه گذشته برای تامین اعتبار و درآمد زایی هیچ زمینی در کیش فروخته نشده و تنها سرمایه گذاری های بلاتکلیف به چرخه فعالیت بازگشته اند. همچنین با حذف سرمایه گذاری های غیر ضروری، سرمایه گذاری هایی که دارای جذابیت هستند به عنوان ظرفیت اقتصادی وگردشگری مورد توجه قرار می گیرند.
گفتنی است پس از این نشست با حضور مسئولان حاضر در جلسه ضمن افنتاح یک هتل، چندین پروژه در حوزه های عمرانی، زیر بنایی و گردشگری به بهره برداری رسیدند و کلنگ دو پروژه نیز به زمین زده شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/6803/تقدیر-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-از-همراهی-و-همدلی-شهروندان
بستن   چاپ