ایران پرسمان
الکترونیکی شدن فرایند نوبت گیری و پرداخت های بیمارستان کیش برای بیمه شدگان صندوق رفاه
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 19:45:24
ایران پرسمان - با هدف تسریع امور، بیمه شدگان صندوق رفاه می توانند فرایندهای نوبت گیری و پرداخت را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و ازدحام در بیمارستان، فرآیند نوبت دهی و پرداخت هزینه ها به صورت الکترونیکی برای بیمه شدگان صندوق رفاه قابل انجام است.
شهروندانی که بیمه شده صندوق رفاه هستند برای استفاده از این امکان می توانند با مراجعه به پذیرش بیمارستان کیش و ارائه شماره ملی خود نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت بیمارستان اقدام کنند و پس از آن بدون مراجعه حضوری،از طریق سایت بیمارستان کیش به نشانی kishhospitalfz.com برای پزشک مورد نظر خود عملیات نوبت گیری و پرداخت را انجام دهند.
با این طرح برای نوبت گیری و پرداخت هزینه به مراجعه حضوری بیماران نیاز نیست و بیماران تنها در زمان ویزیت دکتر که بر اساس نوبت دهی سامانه به آنها اعلام شده است بدون اتلاف وقت به بیمارستان و پزشک مورد نظر خود مراجعه می کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/6779/الکترونیکی-شدن-فرایند-نوبت-گیری-و-پرداخت-های-بیمارستان-کیش-برای-بیمه-شدگان-صندوق-رفاه
بستن   چاپ