ایران پرسمان
آزادسازی همه مناطق بین صلاح الدین و الانبار عراق
یکشنبه 5 آذر 1396 - 11:11:57 AM
صداوسیما
پرسمان- نیروی بسیج مردمی عراق آزادسازی همه مناطق و روستاهای واقع بین استان های صلاح الدین و الانبار را اعلام کرد.
به گزارش پرسمان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ؛ نیروی بسیج مردمی عراق آزادسازی همه مناطق و روستاهای واقع بین استان های صلاح الدین و الانبار را اعلام کرد. نیروهای بسیج مردمی عراق پیش از این جاده اصلی بین شهرستانهای الحضر و راوه را در استان الانبار عراق آزاد کردند.

آزادسازی 45 روستا در صحرای غربی استان الانبار
خبرگزاری آناتولی از بغداد گزارش داد؛ وزارت دفاع عراق اعلام کرد، یگان های ارتش و نیروهای پلیس فدرال و نیروهای بسیج مردمی عراق توانستند 45 روستا و به مساحت 2400 کیلومتر مربع را از حضور تروریست های وهابی صهیونیستی داعش در صحرای غربی استان الانبار پاکسازی کردند.
ستاد تبلیغات جنگ عراق در بیانیه ای اعلام کرد یگان های ارتش، پلیس فدرال و نیروهای حشد الشعبی در ادامه عملیات آزاد سازی مناطق الجزیره غربی در غرب الانبار موفق شدند 45 روستا را از حضور تروریست های داعش پاکسازی و هفت خودروی تروریست ها را منهدم کنند.
ستاد تبلیغات جنگ عراق تاکید کرد نیروهای امنیتی همچنین 450 بمب و دو کارگاه ساخت خودروهای بمب گذاری شده را خنثی و یا منفجر کردند.
عملیات گسترده نیروهای مشترک ارتش، پلیس و نیروهای بسیج مردمی عراق برای پاکسازی مناطق بیابانی استان های صلاح الدین، نینوا و الانبار از حضور هسته های پراکنده تروریست های تکفیری داعش از بامداد روز پنجشنبه آغاز شد.این عملیات پس از آن آغاز شد که نیروهای امنیتی عراق جمعه گذشته شهر راوه در غرب الانبار و آخرین شهر تحت اشغال عناصر داعش را آزاد کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/600/آزادسازی-همه-مناطق-بین-صلاح-الدین-و-الانبار-عراق
بستن   چاپ