ایران پرسمان
رئیس فراکسیون «بدر» عراق:
پایان داعش مرهون مرجعیت، جوانان عراقی و کمک ایران است
یکشنبه 5 آذر 1396 - 10:20:14 AM
پارس تودی
پرسمان- «محمد ناجی» رئیس فراکسیون «بدر» در پارلمان عراق روز شنبه تاکید کرد پایان گروه تروریستی داعش در این کشور، مرهون فتوای مرجعیت، مجاهدت فرزندان عراق و یاری جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش پرسمان، بحران در عراق از سال 2014 با تهاجم گسترده داعشی های مورد حمایت عربستان و آمریکا برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شد.
نیروهای عراقی با کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 17 نوامبر موفق شدند شهر «راوه» Rawa در استان الانبار (غرب عراق) (آخرین پایگاه داعش در عراق)  را آزاد کنند. با آزادسازی این شهر عملا کار داعش در عراق تمام شد.
ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت نیز یکشنبه 19 نوامبر «البوکمال» در جنوب استان «دیرالزور» (شرق سوریه) (آخرین پایگاه داعش در سوریه) را به طور کامل از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند. با آزادسازی البوکمال پرونده گروه تروریستی داعش در سوریه هم بسته شد.
سردار سرلشکر پاسدار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/591/پایان-داعش-مرهون-مرجعیت،-جوانان-عراقی-و-کمک-ایران-است
بستن   چاپ