ایران پرسمان
رفع ریجکتی و اخذ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ویزای کانادا ‌‌‌‌‌‌در کوتاه‌ترین زمان ممکن
دوشنبه 1 مهر 1398 - 11:40:49
ایران پرسمان - رفع ریجکتی و اخذ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ویزای کانادا ‌‌‌‌‌‌در کوتاه‌ترین زمان ممکن
١٧٩
٠
رپرتاژ آگهی/وجود امکانات رفاهی، اجتماعی، بهداشتی و همچنین ثبات سیاسی و اقتصادی کشوری مانند کانادا، سبب شده است تا از دیرباز عده‌ بسیاری از سرتاسر دنیا تمایل به مهاجرت و شروع زندگی در این کشور پهناور داشته باشند. در کشور کانادا سلامت، امنیت، رفاه و آموزش در اولویت قرار دارد و همچنین خدمات اجتماعی از جمله خدمات آموزشی، ورزشی، علمی، پزشکی، مسکن، تامین کمک هزینه زندگی برای نیازمندان، پرداخت کمک هزینه زندگی و تأمین مسکن مناسب برای افراد سالمند، بیمه بیکاری و موارد دیگر در بالاترین سطح ممکن به شهروندان ارائه می ‌شود.
از طرفی دیگر، عموما به دلایل زیر مهاجرت به کانادا از سوی قشرهای گوناگون انتخاب می‌شود که عبارتند از:
به دلیل تنوع مذاهب در کانادا، برگزاری آداب و مراسم مذهبی به ویژه برای مسلمانان آسان می باشد.
سازمان ملل کانادا را طی سال های متمادی به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی انتخاب کرده است و معیارهای این انتخاب مواردی چون فرصتهای آموزشی، کیفیت زندگی مردم، طول عمر، میزان بیکاری، ضریب خشونت بوده است.
هموطنان عزیزی که قصد اخذ ویزای مولتی و همچنین ویزای تحصیلی کانادا را دارند می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ذیل و کسب مشاوره، از شرایط مهاجرت به کانادا مطلع شوند. همچنین اشخاصی که پیش‌تر اقدام به اخذ ویزای کانادا نموده و از سوی سفارت این کشور ریجکت شده‌اند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر شانس اخذ ویزای این کشور را مجددا به دست آورند.
تلفن تماس: 09122646265
/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/54271/رفع-ریجکتی-و-اخذ‌‌‌‌‌‌‌‌-‌‌‌‌‌‌ویزای-کانادا-‌‌‌‌‌‌در-کوتاه‌ترین-زمان-ممکن
بستن   چاپ