ایران پرسمان
مطمئن‌ترین راه فروش خودرو در ایران
پنجشنبه 28 شهريور 1398 - 16:51:06
ایران پرسمان - مطمئن‌ترین راه فروش خودرو در ایران
k ٨.٧
٠
رپرتاژ آگهی/ فروش خودرو را می‌توان همواره یکی از دغدغه‌های صاحبان این وسیله نقلیه دانست. کلاهبردارانی همیشه کمین کرده‌اند تا خودروی شما را با شگردهای خود، به‌راحتی از چنگ شما درآورند. رفع نیاز، مهم‌ترین مسئله برای شروع یک ایده است. از همین رو روش‌های اینترنتی فروش خودرو بوجود آمد تا مشکل کلاهبرداری‌های فروش خودرو در روش سنتی را از بین ببرد. اما آیا واقعا فروش خودرو به‌صورت اینترنتی کارساز بوده‌است؟ در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.
فروش خودرو به‌روش سنتی، پر از مشکلات
هموطنان زیادی هستند که حتی به‌خاطر مشکلات زیاد فروش خودرو، تا جایی که می‌توانند خودرو خود را نمی‌فروشند! این مسئله واقعا در قرن 21 بد است. این شخص اگر بخواهد خودروی خود را به‌روش سنتی بفروشد، یا باید به سراغ بنگاه‌های خودرو برود و یا سراغ بازارهای هفتگی فروش خودرو. سر و کله زدن با دلال، حتی در صورت فروش خودرو بدون کلاهبرداری هم واقعا اذیت‌کننده‌است چه برسد به مشکلاتی مانند دوقبضه کردن خودرو، کلاهبرداری‌ها زمان عقد قولنامه و ... .
فروش خودرو از طریق آنلاین، پردردسر در اکثر مواقع
و اما رسیدیم به روشی که اگر از دور به آن نگاه کنید، همه‌چیز خوب و ساده است. اما کافیست فقط کمی موشکافانه عینک خود را بزنید. سایت‌هایی مانند باما، دیوار و شیپور در ایران وجود دارند که می‌توانید خودروی خود را برای فروش، آگهی کنید. به شما یک توصیه می‌کنم؛ اگر دوست دارید خودروی خود را آگهی کنید و در یک شبانه‌روز، ده‌ها تماس از خریداران دریافت کنید که اکثرا هم دلال هستند و خواهان خودروی شما با قیمت بسیار پائین‌تر هستند و یا می‌توانید تعداد زیاد بازدید خودرو در روز را تحمل کنید، پس حتما از این شیوه برای فروش خودرو استفاده کنید!!
اما در دنیا و ایران روش‌های جدیدتری به وجود آمده که همه این دغدغه‌ها و مشکلات را رفع کرده است و فروش خودرو را به یک تجربه شیرین تبدیل کرده‌اند. به عنوان مثال در آمریکا شرکتی به‌نام کارسنس وجود دارد که به خرید و فروش خودروهای دست دوم کارشناسی‌شده می‌پردازد. این شرکت خودروی فروشندگان را کارشناسی می‌کند و همراه با گزارش کارشناسی منتشر می‌کند تا برای خودرو مشتری مناسب را پیدا کند. کاروانا، شیفت، ترد و ... دیگر نمونه‌های موفق و فعالی هستند که دغدغه‌های فروش خودرو را از بین برده‌اند. اما حضور موفق این شرکت‌ها در بازار معاملات خودرو تنها محدود به آنسوی مرزها نیست و شرکت همراه مکانیک چند سالی است که اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده را راه‌اندازی کرده است.
مدرن‌ترین و مطمئن‌ترین روش فروش خودرو در ایران
همراه مکانیک، یک نمونه موفق کارسنس در کشور عزیزمان است. در روش فروش خودرو توسط همراه مکانیک نیازی به پاسخگویی شما به تماس‌های مکرر مشتریان نیست زیرا کارشناسان همراه مکانیک این کار را به صورت رایگان تا یافتن مشتری نهایی انجام می‌دهند. با استفاده از روش فروش سفارشی خودرو توسط همراه مکانیک از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:
•فروش خودرو بدون هزینه
•عدم پاسخ گویی به تماس خریداران
•عدم مواجهه با دلالان خودرو
•صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری
•فروش خودرو به بهترین قیمت
•بستن قولنامه و دریافت مشاوره حقوقی
چگونه خودروی خود را توسط همراه مکانیک، به‌فروش برسانم؟
• برای استفاده از خدمات فروش سفارشی خودرو همراه مکانیک کافیست به نشانی hamrah-mechanic.com/car-sell/ مراجعه کرده و خودرو خود را ثبت کنید.
•پس از ثبت سفارش شما در سایت همراه مکانیک، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و از خودرو بازدید می‌کنند.
•خودرو به صورت رایگان کارشناسی می‌شود.
•گزارش کارشناسی خودرو همراه با عکس روی سایت همراه مکانیک منتشر می‌شود.
•آگهی فروش خودرو توسط مشاور همراه مکانیک در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود.
•کارشناسان فروش حرفه‌ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.
•کارشناسان همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می‌دهند.
برای فروش آسان و بدون دغدغه خودرو همین الان کلیک کنید
/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/53241/مطمئن‌ترین-راه-فروش-خودرو-در-ایران
بستن   چاپ