ایران پرسمان
تازه‌های نشر/ کمیک استریپ ایرانی «ایلیا»
سه شنبه 26 شهريور 1398 - 20:55:56
ایران پرسمان - تازه‌های نشر/ کمیک استریپ ایرانی «ایلیا»
١٤
٠
خبرگزاری کتاب ایران / مجموعه داستان مصور ایلیا، یک مجموعه داستانی سریالی است و داستان ابرقهرمانی را روایت می‌کند که در آن چهار نوجوان برخاسته از اقشار مختلف جامعه طی اتفاقاتی به قدرت‌های ماورایی و فانتزی دست یافته و از آن برای مبارزه با نیروهای شرور و اهریمنی استفاده می کنند.
داستان مصور ایلیا در یک شهر خیالی جریان دارد اما تلاش مجموعه کمیکا بر آن بوده که از المان‌های ایرانی و اسلامی در طراحی محیط‌های داستان و معماری ساختمان ها استفاده شود تا فضای داستان بیش از پیش ایرانی شود تا برای مخاطبان آشنا باشد. همچنین در تولید و طراحی کمیک استریپ ایلیا سعی شده است که استاندارد های جهانی در طراحی کمیک رعایت شود تا مخاطبان ایرانی بتوانند از یک ساختار اصولی و داستانی جذاب لذت ببرند.
جلد سوم ماجراهای دو جلد قبلی را ادامه می دهد و در خلاصه پشت جلد این شماره آمده است : «زندگی امیر علی و خواهرش بعد از اتفاقات تلخی (برای جلوگیری از اسپویل برای کسانیکه جلد یک و دو را مطالعه نکردند تغییر داده شده) که براشون افتاد سخت‌تر شده، همین باعث شد که امیرعلی جای خالی پدرش رو بیشتر از قبل حس کنه و همون سوال همیشگی که اگه پدرش به فکرشون بود، چرا تنهاشون گذاشته تا با این همه مشکلات دست و پنجه نرم کنن؟ در ذهن امیرعلی پر رنگ‌تر شد. حال امیر علی به دنبال پاسخی برای این سوال‌ها است و در این راه با ماجراها و سرنخ‌های جدید روبرو خواهد شد.»
هرماه یک شماره از این کمیک‌استریپ که توسط شرکت کمیکا طراحی و تولید می‌شود، انتشار می‌یابد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/52839/تازه‌های-نشر--کمیک-استریپ-ایرانی-«ایلیا»
بستن   چاپ