ایران پرسمان
ادامه شکنجه زندانیان سیاسی در بحرین
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 21:20:29
ایران پرسمان -
ادامه شکنجه زندانیان سیاسی در بحرین
٣١
٠
باشگاه خبرنگاران / رژیم آل خلیفه از زندانیان سیاسی بحرین در زندان مرکزی «جو» انتقام ‌جویی می‌کند و شکنجه همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اینترنتی منامه پست، رژیم آل خلیفه از زندانیان سیاسی بحرین در زندان مرکزی «جو» انتقام ‌جویی می‌کند و آن‌ها را به سلول‌های انفرادی انتقال می‌دهد.
برخی منابع فاش کردند: اداره زندان مرکزی «جو» بحرین به شکلی گسترده و هدفمند انتقام از زندانیان سیاسی را از طریق انتقال آن‌ها به سلول‌های انفرادی به عنوان یک مجازات اضافی در پیش گرفته است.
برخی از زندانیان اعلام کردند: سلول‌های انفرادی زندان بدون تهویه هستند و هیچگونه استاندارد‌های بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود و حشرات و جوندگان در آن موج می‌زنند. مسئولان زندان، زندانیان را به تخت می‌بندند و اجازه نمی‌دهند آن‌ها استحمام کنند و برخی از سلول‌های انفرادی نیز بدون نور هستند.
این منابع اعلام کردند: مسئولان زندان جو هفته گذشته «حسین سهلاوی» زندانی سیاسی را که به 17 سال زندان محکوم شده است بیش از 8 روز به سلول انفرادی منتقل و ملاقات و ارتباط با او را قطع کردند.
این منبع نوشت: مسئولان این زندان محمد میرزا قهرمان بازی جوجیتسو (ورزش رزمی) را که به خاطر اتهامات سیاسی به 10 سال زندان محکوم شده است 3 روز به سلول انفرادی منتقل کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/52483/ادامه-شکنجه-زندانیان-سیاسی-در-بحرین
بستن   چاپ