ایران پرسمان
یک کتاب خوب/ آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 18:34:32
ایران پرسمان -
یک کتاب خوب/ آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند
٢٢
٠
مهر / رمان «آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند» نوشته‌ آنیس مارتن لوگان با ترجمه ابوالفضل الله‌دادی توسط انتشارات به‌نگار به چاپ هشتم رسید.
رمان «آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند» نوشته آنیس مارتن لوگان با ترجمه ابوالفضل الله‌دادی به‌تازگی توسط انتشارات به‌نگار به چاپ هشتم رسیده است.
چاپ اول این ترجمه اردیبهشت 95 در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد و حالا طی روزهای گذشته، نسخه‌های چاپ هشتمش راهی بازار نشر شده‌اند.
داستان «آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند» از زبان زنی پاریسی به نام دایان روایت می‌شود که براثر حادثه‌ای، شوهر و دخترش را از دست می‌دهد. همین مسئله زندگی دایان را از روند عادی خارج و او را به زنی گوشه‌نشین و تلخ تبدیل کرده است. او برای اینکه از دست نزدیکانش که مدام برایش دلسوزی می‌کنند فرار کند، تصمیم می‌گیرد به شهری در ایرلند برود. همین سفر زندگی او را کاملاً دگرگون می‌کند.

آنیس مارتن لوگان از نویسنده‌های نسل نوی فرانسه است که در مدتی کوتاه توانسته به یکی از پرخواننده‌ترین‌ها تبدیل شود. رمان «آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند» او تاکنون بیش از 300 هزار نسخه در فرانسه به فروش رفته و به زبان‌های مختلفی نیز ترجمه شده است.
ابوالفضل الله‌دادی پس از این‌رمان، کتاب «زندگی آسان است نگران نباش» را هم از این‌نویسنده ترجمه کرده که به‌نوعی دنباله «آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند» است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/50391/یک-کتاب-خوب--آدم‌های-خوشبخت-کتاب-می‌خوانند-و-قهوه-می‌نوشند
بستن   چاپ