ایران پرسمان
سپاس گزاری نتانیاهو از امارات و بحرین!
چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 23:59:13
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٠
٠
آخرین خبر / بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از امارات و بحرین تشکر کرد!. او در جلسه کابینه اسرائیل گفت: "از نظرهای وزیرهای خارجه بحرین و امارات علیه خشونت حزب الله تشکر می کنم. آن ها ناتوانی لبنان که به حزب الله اجازه می دهد از سرزمین هایش به اسرائیل حمله کند را محکوم کردند"
سپاس نتانیاهو از دولت های بحرین و امارات بابت اینکه در عملیات نظامی حزب الله علیه اسرائیل در کنار تل آویو ایستادند. تشکر نتانیاهو پاسخی بود به توییت های وزیر خارجه بحرین، خالد بن احمد آل خلیفه و انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در محکومیت حزب الله لبنان.
وزیر خارجه بحرین در توییتی ضمن محکومیت حمله به اسرائیل، از دولت لبنان بابت عدم ایستادگی برابر حزب الله انتقاد کرده بود. انور قرقاش هم در توییتی حزب الله را متهم به یکجانبه گرایی کرده بود و خواستار تصمیم گیری دولت لبنان در این موارد شده بود.
نتانیاهو تا کنون از سه کشور عربی مصر، بحرین و امارات به طرز علنی بابت وفاداری ادامه دارشان به اسرائیل و موضع گیری به نفع این رژیم تشکر کرده است. کشورهایی که به نماینده منافع اسرائیل و صهیونیسم در میان دولت های عربی تبدیل شده اند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/49394/سپاس-گزاری-نتانیاهو-از-امارات-و-بحرین!
بستن   چاپ