ایران پرسمان
آیا بن سلمان کار "سعود القحطانی" را ساخت؟
سه شنبه 12 شهريور 1398 - 04:17:39
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٦٦٦
٠
آخرین خبر / آیا سعود القحطانی کشته شده است؟ به گزارش گروه تحلیل های آخرین خبر به نقل از عربی 21، سرنوشت مشاور ارشد سابق ولیعهد عربستان در هاله ای از ابهام است. سعود القحطانی یکی از مهمترین متهمان پرونده قتل خاشقجی است و انتشار اخباری که حاکی از کشته شدن اوست در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شده است.
برخی بر این عقیده اند که او به دستور محمد بن سلمان سر به نیست شده است و از جمله انتشار دهندگان این خبر، ایاد بغدادی فعال رسانه ای فلسطینی است. وی در حساب توییتری اش نوشت که از یک منبع اطلاعاتی موثق اخباری به دست او رسیده که حاکی از مسموم و کشته شدن سعود القحطانی به دست بن سلمان است.
اما از سوی دیگر برخی این خبر را صرفا شایعه ای می دانند که منبع آن شخص محمد بن سلمان است و توسط سعود قحطانی پیشنهاد شده است و نتیجه فشار جرد کوشنر داماد رییس جمهور آمریکاست.
مجتهد کاربر مشهور توییتر که گفته می شود به اخبار پشت پرده خاندان سلطنتی سعودی دسترسی دارد در توییتی نوشت: "منبع شایعه فوت سعود القحطانی محمد بن سلمان است و قحطانی این پیشنهاد را ارائه کرده. دلیل ساخت این شایعه کوشنر است که به بن سلمان فشار آورده که سعود را قربانی کند و وی را به صورت علنی محاکمه کند اما بن سلمان حاضر به محاکمه او نیست و به چنین شایعه ای پناه آورده است".
البته غیبت قحطانی از حضور در مراسم های عمومی و توقف فعالیتش در توییتر از 22 اکتبر 2018 شک برانگیز شده است. آیا بن سلمان پشت مهمترین مشاورش را خالی کرده است؟

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/48527/آیا-بن-سلمان-کار-"سعود-القحطانی"-را-ساخت؟
بستن   چاپ