ایران پرسمان
دعواي پايداري ها و قاليبافي ها بالا گرفت
پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 1:55:24 PM

دعواي رسانه هاي قاليباف با رسانه هاي پايداري بالا گرفته است.
در جديدترين تحول دراين مورد سايت رجانيوز نوشته است:
شخصيت اخلاقي و با طمانينه دکتر باقري لنکراني اين روزها بيش از هميشه مورد تهاجم رسانه اي جريان هاي سياسي متصل به باندهاي قدرت و ثروت است.

در همين راستا يک سايت اجاره اي زرد که در نشر اکاذيب و اهانت به شخصيت هاي گفتماني انقلاب يد طولايي دارد و همزمان وظيفه اصلي خود را دفاع همه جانبه از شهردار تهران قرار داده است، در خبري کذب عليه جبهه پايداري، توهين به دکتر باقري لنکراني را در دستور کار خود قرار داد.

اين سايت با ادبياتي مبتذل و سخيف، بدون هيج منطقي به اهانت به وزير اسبق بهداشت پرداخته تا بار ديگر دست خالي مخالفان بي منطق و هوچي گر گفتمان اصيل انقلاب را نشان دهد.

پيش از اين رسانه هاي نزديك به شهرداري تهران با بي اخلاقي هاي منحصر به فرد خود، دكتر لنكراني را به خاطر اينكه به لحاظ علمي، استاد تمام يا همان پروفسور است، مورد تهاجم قرار داده بودند!

در نمونه اي ديگر نيز يك سايت نزديك به خانواده هاشمي در خبري بدون سند، اتهامات كذبي را متوجه خانواده لنكراني كرد كه بلافاصله از سوي ايشان تكذيب شد و روزنامه كيهان نيز نسبت به خبر سايت مورد اشاره واكنش صريحي نشان داد.

به نظر مي رسد علت اين اقدامات عجيب، توهين آميز و غيراخلاقي مقبوليت دکتر لنکراني و محبوبيت وي در ميان مردم است كه سبب شده تا براي تخريب وي، ابتدايي ترين و زشت ترين اقدامات از سوي حلقه هاي قدرت و ثروت صورت بگيرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/48/دعواي-پايداري-ها-و-قاليبافي-ها-بالا-گرفت
بستن   چاپ