ایران پرسمان
2 سورپرایز استراماچونی در تبریز
شنبه 2 شهريور 1398 - 09:43:47
ایران پرسمان -
2 سورپرایز استراماچونی در تبریز
k ١٠
١
نود / استراماچونی احتمالا برای اولین بازی فصل، دو سورپرایز دارد.
جمعه اول شهریور، فصل برای استقلال شروع می‌شود. دیداری که آبی‌ها باید در تبریز و به میزبانی ماشین‌سازی برگزار کنند. در اولین مسابقه فصل، چند پست استقلال مشخص شده و احتمالا استراماچونی با دو سورپرایز تیمش را وارد فصل جدید کند.
در خط دروازه که بی‌تردید حسین حسینی شماره یک آبی‌هاست. سمت راست استقلال توسط وریا غفوری بیمه شده و سمت چپ هم تا آماده شدن و هماهنگی هروویه میلیچ، به میلاد زکی‌پور سپرده می‌شود. محمد دانشگر در قلب دفاع قرار می‌گیرد و زوج او هم در روز محرومیت سیاوش یزدانی، یکی از سورپرایزهای استراماست. استراماچونی در این پست سه بازیکن به نام‌های عارف غلامی، شاهین طاهرخانی و میلاد باقری در لیست دارد که شانس بازی کردن طاهرخانی بیشتر از دو بازیکن دیگر است.
احتمالا استقلال در اولین بازی خارج از خانه با دو هافبک دفاعی به میدان می‌رود و مسعود ریگی و علی کریمی در کنار هم قرار می‌گیرند. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هم احتمالا مزد آمادگی بالای‌شان در پیش‌فصل را می‌گیرند و جزو یازده بازیکن اصلی استقلال قرار خواهند گرفت. با مصدومیت علی دشتی، شانس حضور آرش رضاوند بیشتر شده است و سورپرایز دوم استراما برای بازیکن پشت مهاجم است.
عضله پای شیخ دیاباته هم آسیب دیده و خط حمله استقلال به مرتضی تبریزی سپرده می‌شود.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین‌سازی


http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/43315/2-سورپرایز-استراماچونی-در-تبریز
بستن   چاپ