ایران پرسمان
وحشت نظامیان صهیونیست هنگام درگیری با یک فلسطینی
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 11:03:26
ایران پرسمان -
وحشت نظامیان صهیونیست هنگام درگیری با یک فلسطینی
k ٣
٠
باشگاه خبرنگاران / یک روزنامه صهیونیستی جزئیاتی از وحشت و هراس نظامیان صهیونیست را در درگیری با یک فلسطینی در اطراف مرز‌های نوار غزه فاش کرد.
به گزارش آناتولی، ارتش اسرائیل یکم اوت (10 مرداد) یک فلسطینی مجهز به سلاح خودکار کلاشنیکف و چند نارنجک را در 250 متری مرز‌های نوار غزه مشاهده کرد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت ارتش اسرائیل پس از مشاهده فرد مسلح فلسطینی در نزدیکی مرز‌های غزه، تعدادی از سربازان تیپ گولانی را که از نیرو‌های ویژه و زبده رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند، برای مقابله با فرد مسلح اعزام کرد.
اما بر اساس تحقیقاتی که ارتش اسرائیل انجام داد گروهی از سربازانی که اعزام شده بودند حاضر به درگیری و تبادل آتش با فرد مسلح فلسطینی نشدند.
به نوشته روزنامه اسرائیلی، پس از اینکه نظامیان صهیونیست به محل موردنظر اعزام شدند فرمانده گروه از خودروی نظامی پیاده شد و شروع به تبادل آتش با فرد فلسطینی کرد که در این درگیری وی به همراه دو سرباز دیگر زخمی شدند.
یدیعوت آحارنوت افزود: به دنبال این درگیری نیرو‌های کمکی بیشتری برای تعقیب فرد فلسطینی فرستاده شدند، اما این نیرو‌ها حاضر به درگیری و تبادل آتش با او نشدند.
سربازان رژیم صهیونیستی گفتند به علت حضور تعداد زیاد نیرو در منطقه ترسیدند که به ضرب گلوله یک دوست (دیگر سربازان) زخمی شوند. فرد مسلح فلسطینی قبل از شهادت، به مدت دو ساعت با نظامیان اسرائیلی درگیر شد.
این روزنامه هویت فرد مسلح فلسطینی را هانی ابوصلاح 20 ساله عضو گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد.
ارتش اسرائیل پس از تکمیل تحقیقات درباره این اتفاق تصمیم گرفت فرمانده گروه اعزامی، دو سرباز و راننده خودروی نظامی را به علت کوتاهی در انجام عملیات تعلیق کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/43136/وحشت-نظامیان-صهیونیست-هنگام-درگیری-با-یک-فلسطینی
بستن   چاپ