ایران پرسمان
انگلیس دیگر در نشست‌های اتحادیه اروپا شرکت نخواهد کرد
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 13:52:21
ایران پرسمان -
انگلیس دیگر در نشست‌های اتحادیه اروپا شرکت نخواهد کرد
k ٥.٢
٠
باشگاه خبرنگاران / انگلیس اعلام کرد از یکم سپتامبر در بیشتر نشست‌های اتحادیه اروپا شرکت نخواهد کرد.
دولت انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد مقامات انگلیسی به غیر از نشست‌ها در خصوص موضوعات مربوط به منافع ملی از جمله امنیت از ابتدای سپتامبر در بیشتر نشست‌های اتحادیه اروپا شرکت نخواهند کرد.
وزارت برکسیت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد زمانی که صرف آماده شدن برای حضور در نشست‌های بروکسل می‌شود را بهتر است برای آمادگی کشور برای خروج از اتحادیه اروپا در 31 اکتبر صرف کنیم.
در این بیانیه آمده است: این تصمیم این موضوع را منعکس می‌کند که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در سی و یکم اکتبر اکنون بسیار نزدیک است و بسیاری از بحث‌ها در نشست‌های اتحادیه اروپا درباره آینده این اتحادیه است که انگلیس در آن زمان عضو آن نخواهد بود.
وزارت برکسیت انگلیس افزود: هدف از این تصمیم ایجاد اختلال در عملکرد اتحادیه اروپا نیست. مقامات انگلیسی از هم اکنون فقط در جلساتی که واقعا اهمیت دارد شرکت می‌کنند و با عدم شرکت در بیش از نیمی از جلسات می‌توانند صد‌ها ساعت را حفظ کنند.
بر اساس گزارش ها، در خصوص حضور یافتن یا حضور نیافتن مقامات انگلیس در نشست‌های اتحادیه اروپا به صورت موردی تصمیم‌گیری می‌شود.
بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس وعده داده است لندن با یا بدون توافق با بروکسل قصد دارد 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/42897/انگلیس-دیگر-در-نشست‌های-اتحادیه-اروپا-شرکت-نخواهد-کرد
بستن   چاپ