ایران پرسمان
با یک بار شارژ،‌ ‎‎ 10برابر‌‌‌‌‌‌ آن را استفاده کنید!
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 22:55:33
ایران پرسمان -
با یک بار شارژ،‌ ‎‎ 10برابر‌‌‌‌‌‌ آن را استفاده کنید!
٤١
٠
رپرتاژ آگهی / شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید سیم کارت تلفن همراه ایران است که خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را با پوشش سراسری 3G و 4G به مشترکین خود ارائه می‌دهد.
متقاضیان می‌توانند با خرید سیم‌ کارت‌های شاتل موبایل با پیش شماره 0998 و کد 1 ، علاوه بر بهره‌مندی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تعرفه‌ها و مزایای منحصر‌به‌فرد در قرعه‌کشی‌های طرح ویژه تابستان که به صورت هفتگی برگزار می‌شود شرکت کنند.
• شاتل موبایلی شو؛ 10 برابری شو!
در این طرح، مشترکین به ازای هر تراکنش مالی اعم از خرید شارژ یا بسته اینترنت همراه برای سیم‌‌کارت شاتل موبایل خود در یک قرعه‌کشی که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود شرکت داده می‌شوند و مبلغی معادل 10 برابر میزان آن تراکنش جایزه می‌گیرند.
• شاتل موبایلی شو؛ میلیونر شو!
در این طرح، مشترکین بر اساس میزان مصرف اینترنت و مکالمه خارج‌‌شبکه خروجی در قرعه‌کشی دیگری که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود از شاتل موبایل جایزه میلیونی دریافت می‌کنند.
• شاتل موبایلی شو؛ رند شو!
در تابستان 98 شماره ‌های رند، مرتب و خوش آهنگ شاتل موبایل با پیش ‌شماره ٠٩٩٨ را می‌توانید بدون مزایده به صورت فروش اینترنتی در سایت www.shatelmobile.ir، فروش تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 و همچنین فروش حضوری در بیش از 1300 نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور خریداری کنید.
نحوه انتخاب شماره و خرید
برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره با پیش شماره 0998 و خرید سیم‌کارت اینجا کلیک کنید یا با مرکز تماس شبانه‌‌روزی شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید و یا عبارت ak را به همین شماره پیامک کنید تا کارشناسان شاتل موبایل با شما تماس بگیرند.
پس از پیش‌ ثبت‌‌نام آنلاین یا تلفنی، فرآیند تکمیل ثبت‌نام قانونی و تحویل سیم‌کارت و سند مالکیت، به طور رایگان و از طریق مراجعه مامور پست در محل کار یا منزل شما انجام می‌شود.
مزایا و خدمات ویژه شاتل موبایل
• پوشش‌سراسری 3G و 4G با اتصال به سه شبکه در کل کشور
• سرویس انتقال باقی‌مانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد برای اولین بار در ایران
• سرویس تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت برای اولین بار در ایران
• تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC) برای اولین بار در ایران
• پشتیبانی غیرحضوری شبانه‌روزی و دو زبانه
• بیش از 400 دفتر انحصاری و 1200 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش /

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/42818/با-یک-بار-شارژ،‌-‎‎-10برابر‌‌‌‌‌‌-آن-را-استفاده-کنید!
بستن   چاپ