ایران پرسمان
اینگونه بازار را کف دست خود بگیرید!
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 10:19:57
ایران پرسمان -
اینگونه بازار را کف دست خود بگیرید!
١٤٤
٠
رپرتاژ آگهی/مظنه بازار چنده؟
یکی از کارهای واجب برای ما ایرانی‌ها قبل از انجام هرگونه خرید، چک کردن و مقایسه قیمت کالای مورد نظرمان در فروشگاه‌های مختلف است. البته که بررسی دقیق یک کالا قبل از خرید آن، مشورت با متخصصان، پرس و جو از سایر افرادی که مشابه همان کالا را خریده‎‌اند و پیدا کردن پایین‌ترین قیمت بازار امری است که در گذشته هم توسط مردم انجام می‌شده که خالی از دردسر و خطا نیز نبوده است.
امروزه این پروسه طولانی و پیچیده در دنیا توسط سایت‌ها و نرم‌افزارهای معتبر و بزرگ انجام می‌شود. همه شما با ساز و کار فروشگاه‌های اینترنتی کالا آشنا هستید؛ اما احتمالاً با ایمالز آشنایی ندارید، زیرا ایمالز با این قبیل فروشگاه‌ها یک تفاوت اساسی دارد.
ا یمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست
ایمالز یک سرویس جمع‌آوری و مقایسه‌کننده‌ی قیمت است که در حال حاضر، قیمت به‌روز بیش از 2 میلیون قلم کالا و همچنین حدود 1000 دسته کالایی رو به همراه لینک خرید و قیمت‌های رقابتی جمع‌آوری می‌کند. ایمالز یک جستجوگر قوی برای کالاهای مورد نیاز شماست که بهترین قیمت‌های بازار را به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین به شما پیشنهاد می‌کند. به عبارت ساده، شما از ایمالز برای خرید مشاوره می‌گیرید، قیمت‌ها را مقایسه می‌کنید، نظرات مردم را در مورد آن کالا جویا می‌شوید و درنهایت اگر تصمیم به خرید یک کالا گرفتید، به وب سایت فروشنده مربوطه ارجاء داده می‌شوید.
مشاهده همه تخفیف های فروشگاه ها
یکی دیگه از مزایای کم نظیر انتخاب و خرید به واسطه ایمالز جمع آوری تخفیف های لحظه ای فروشگاه های اینترنتی میباشد که به شما این امکان میده که قبل از همه از تخفیف فروشگاه ها مطلع بشین و همه محصولات تخفیف دار فروشگاه ها رو یکجا بررسی کنید.
فقط فروشگاه های اینترنتی معتبر
لازم به اشاره است که ایمالز فقط با فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن همکاری میکند و درحال حاضر بیش 2000 فروشگاه اینترنتی معتبر کشور از جمله دیجی کالا ،زنبیل، ایسام، مقداد آی تی و... در ایمالز فعالیت دارند.
مشاهده آگهی های مرتبط با کالا همراه با کالا
ایمالز برای راحتی بیشتر و کمک به شما در انتخاب دقیق‌تر کالاها، علاوه بر امکان جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی، اطلاعات وب سایت‌ها و اپلیکشن‌های نیازمندی‌ و مناقصه‌ای را نیز به شما نمایش می‌دهد.
ویژگی‌های جذاب اپلیکشن ایمالز در یک نگاه
اطلاع رسانی از تغییر قیمت کالاها و خرید با بهترین قیمت
امکان ثبت نظر برای کالاها
اشتراک گذاری کالا با دوستان و آشنایان در شبکه‌های اجتماعی
مشاهده مشخصات و تصاویر کالاها و بررسی‌های تخصصی کالا
مشاهده پیشنهاد فروشندگان و فروشگاه ها بر اساس گارانتی
مشاهده نمودار تغییرات قیمت
دانلود اپلیکشن ایمالز از گوگل پلی

/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/42084/اینگونه-بازار-را-کف-دست-خود-بگیرید!
بستن   چاپ