ایران پرسمان
عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد
شنبه 24 فروردين 1392 - 2:26:24 PM
عضو شوراي نگهبان تاکيد کرد:نيروهاي معتقد و وفادار به انقلاب اسلامي مي توانند در سايه روحانيت به اجماع برسند و در اين راه آيت الله مهدوي کني و آيت الله يزدي 2 نفري هستند که مي توانند در اين باره کمک کنند.
آيت الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبري در ديدار با دبير کل و برخي اعضاي شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت:ما اگر بوي انحراف از کسي احساس کنيم شبهه اي نداشته باشيد که او را رد صلاحيت خواهيم کرد .همه کساني که نگراني دارند خوب است بدانند که ما با کسي نه دعوا داريم و نه به کسي باج مي دهيم.
وي در اين ديدار با بيان اينکه تعدد کانديداهاي صلاحيت دار قطعا آراي مردم متدين را هم متشتت مي کند اظهار داشت:نيروهاي معتقد و وفادار به انقلاب اسلامي مي توانند در سايه روحانيت به اجماع برسند و در اين راه آيت الله مهدوي کني و آيت الله يزدي 2 نفري هستند که مي توانند در اين باره کمک کنند.
آيت الله مومن خطاب به اعضاي شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي يادآور شد:الحمدالله شما آقايان تشخيص داريد که بايد در جهت همدلي و هماهنگي در بين نيروهاي اصيل انقلابي و معتقد به نظام و ولايت گام برداريد و اين مساله مورد خوشحالي و نشان از سلامت شما آقايان و اهل تشخيص درست بودن است.
اين عضو شوراي نگهبان در ادامه سخنانش با تاکيد بر اينکه نظارت در شوراي نگهبان برانتخابات شوراها و رياست جمهوري و صلاحيت کانديداها بسيار با دقت انجام مي شود اظهار کرد:. ما اگر بوي انحراف از کسي احساس کنيم شبهه اي نداشته باشيد که او را رد صلاحيت خواهيم کرد.
آيت الله مومن خاطرنشان کرد:هم اکنون به لطف خداوند متعال جمع شوراي نگهبان توجه خوبي دارند که هر جا بوي خلاف بيايد و صلاحيت احراز نشود صلاحيت را تاييد نمي کنند.همه کساني که نگراني دارند خوب است بدانند که ما با کسي نه دعوا داريم و نه به کسي باج مي دهيم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/4/عضو-شوراي-نگهبان-بوي-انحراف-احساس-کنيم-رد-صلاحيت-خواهيم-کرد
بستن   چاپ