ایران پرسمان
بسته ویدئویی آخرین خبر/ خودروهای نو عیب دار شدند!
سه شنبه 1 مرداد 1398 - 00:05:08
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٤.٢
٠
آخرین خبر / جهانبخش جزو بدترین بازیکنان فصل لیگ انگلیس، آگهی برای خرید ناخن های بلند و به جای حشیش، کاکائو مصرف کنید بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
آگهی برای خرید ناخن های بلند
به تازگی یکی از سایت های تبلیغاتی، برای کاشت ناخن مصنوعی وارد تجارت ناخن شده و از کاربران خواسته تا با ارسال عکس ناخن های بلند خود قیمت خرید بگیرند. این ناخن ها با بلندی 3 سانتیمتر دستی 100 هزار تومان قیمت می خورند. جالب اینجاست که دکتر شهرام آریایی متخصص پوست، مو و زیبایی گفته ناخن قطع شده کاملا بدون استفاده است.
به جای حشیش، کاکائو مصرف کنید!
منتظرالمهدی، سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر گفته 2 درصد از دانش آموزان مواد مخدر مانند حشیش یا گل یا ماریجوآنا مصرف می کنند که 40 درصد از آن ها از عوارض این مواد اطلاع ندارند. با ایجاد خلاء عاطفی در افراد ماده ای به نام دوپامین در مغز ترشح می شود که کاکائو می تواند به عنوان جایگزین مواد مخدر به تنظیم این ماده کمک کند.
11 سال پس انداز برای رهن یک خانه
آمارها نشان می دهد 35 درصد از درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود. بنابراین یک کارگر ساده که در سال 13 میلیون و 355 هزار و 228 تومان حقوق می گیرد، اگر بخواهد یک واحد مسکونی 60 متری با میانگین قیمت 64 میلیون و 156 هزار تومان را رهن کامل کند باید به مدت 11 سال 35 درصد از دستمزد خود را پس انداز کند تا بتواند این کار را انجام دهد.
جهانبخش جزو بدترین بازیکنان فصل لیگ انگلیس
در رده بندی که توسط یک فعال صفحه مجازی و هوادار فوتبال از سطح بازیکنان لیگ برتر انگلیس ارائه شد، علیرضا جهانبخش بدون زدن گل و حتی یک پاس گل جزو بدترین بازیکنان این فصل لیگ جزیره قرار گرفت. جهانبخش برای بازی در تیم برایتون 17 میلیون پوند دریافت کرده است.
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، لروی سانه ستاره آلمانی سیتی و رحیم استرلیگ ستاره انگلیسی سیتی به عنوان 3 بازیکن برتر انتخاب شدند.
خودروهای نو که در معاینه فنی رد می شوند!
بر اساس گزارش های منتشر شده توسط ستاد معاینه فنی، 60 درصد از خودروهای نو در تست آلایندگی رد می شوند. در حال حاضر نقص فنی در خودروهای تولیدی و مونتاژی نسبت به 2 سال گذشته، 60 درصد افزایش یافته است. به گفته معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران این خودروها نقش قایل توجهی در افزایش آلودگی هوا دارند و خسارت سالانه آلودگی هوا فقط در پایتخت 2.6 ‌میلیارد دلار می باشد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/36391/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--خودروهای-نو-عیب-دار-شدند!
بستن   چاپ