ایران پرسمان
آمادگی چمران برای مناظره با مدیریت شهری فعلی تهران
جمعه 21 تير 1398 - 15:16:35
ایران پرسمان -
آمادگی چمران برای مناظره با مدیریت شهری فعلی تهران
٦٨
٠
تسنیم / رئیس سابق شورای شهر تهران از آمادگی برای مناظره با مدیریت شهری فعلی تهران خبر داد.
مهدی چمران با اشاره به اینکه مدیریت شهری فعلی تهران همچنان به بیراهه می‌رود، اظهار کرد: چندی پیش بنده مصاحبه‌ای را با عنوان اینکه "‌مدیریت شهری فعلی تهران توانایی احداث یک متر تونل مترو را هم نداشته‌اند" انجام دادم که این موضوع، یک واقعیت است.
وی افزود: پس از انتشار این مصاحبه توسط خبرگزاری تسنیم، معاون شهردار نسبت به این موضوع واکنش نشان داد که البته بنای بر پاسخ دادن به او را ندارم و خدا می‌داند و مردم هم می‌بینند که این دوستان کاری در شهر نکردند و مردم بهترین قاضی هستند.
چمران با اشاره به اینکه هر کاری به هر حال اشتباهاتی را دارد، گفت: مدیریت شهری فعلی تهران فقط به فکر نامگذاری معابر و خیابان‌ها و آنهم به سبک و سیاق سیاسی است!
رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری تهران در دوره گذشته قابل قبول بوده است، یادآور شد: این اقدامات تا سال‌های آتی تکرار نخواهد شد.
وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی، اجتماعی، ورزشی و ... از اقدامات مدیریت شهری سابق بود و این در حالیست که مدیریت شهری فعلی بی‌برنامه و بیکار نشسته‌اند.
چمران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدیریت شهری بنا دارد اقدامات مدیریت شهری را سیاه‌نمایی کند ما آمادگی مناظره با مدیریت شهری فعلی را داریم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/32149/آمادگی-چمران-برای-مناظره-با-مدیریت-شهری-فعلی-تهران
بستن   چاپ