ایران پرسمان
حزب الله لبنان: مقاومت به حمله اسرائيل در «زمان و مکان مناسب» پاسخ مي‌دهد
چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 1:42:22 PM
فارس

پايگاه خبري تحليلي پرسمان به نقل از شبکه خبري المنار لبنان، حزب الله حمله اسرائيل به يکي از مراکز خود در نزديکي منطقه «جنتا» واقع در بقاع در مرز لبنان با سوريه را تائيد کرد.

حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي تاکيد کرد که در اين حمله تنها خسارت هاي مادي به مرکز اين حزب وارد شده است و هيچ شهيد و زخمي نداشته است.

در بيانيه حزب الله آمده است که حمله اسرائيل بدون پاسخ نخواهد بود و مقاومت در زمان، مکان و با استفاده از ابزار مناسب به اين حمله پاسخ خواهد داد.

حزب الله تاکيد کرد که ادعاهايي مبني بر هدف قرار گرفتن مواضع دفاعي و موشکي مقاومت کاملا بي اساس است.

حزب الله لبنان در بيانيه خود تاکيد کرد که اين حمله تجاوز آشکار به لبنان و حاکميت اين کشور است و تنها حمله به مقاومت نيست.

متن کامل اين بيانيه به اين شرح است:

عصر دوشنبه 24 ماه فوريه ، هواپيماهاي دشمن صهيونيستي يکي از مواضع حزب الله در مرزهاي لبنان نزديک منطقه "جنتا" در "بقاع" را هدف قرار داد.

خوشبختانه، اين تجاوز موجب شهادت و يا جراحت کسي نشد، و فقط خسارتهايي مادي به آن منطقه وارد شد.

حزب الله لبنان اين موارد را مورد تأکيد قرار مي‌دهد:

نخست: همه مطالب مطرح شده در برخي رسانه‌ها مبني بر حمله به مواضع ضد هوايي يا موشکي يا شهادت نيروهاي مقاومت و غيره بي اساس، و کاملا از واقعيت به دور است.

دوم: اين حمله جديد، تجاوزي آشکار به لبنان و حاکميت و خاک اين کشور است و نه فقط مقاومت؛ و اين امر  طبيعت خصمانه صهيونيستها را تأييد مي کند و همگان بايد موضعي آشکار و صريح درباره اين مسأله اتخاذ کنند.

سوم: اين تجاوز صهيونيستي بدون پاسخ مقاومت نخواهد بود، و مقاومت براي پاسخ به آن، زمان و مکان و ابزار مناسب را بر مي گزيند


http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/303/حزب-الله-لبنان--مقاومت-به-حمله-اسرائيل-در-«زمان-و-مکان-مناسب»-پاسخ-مي‌دهد
بستن   چاپ