ایران پرسمان
آيا امكان جداسازى فتنه‏گران و اصلاح‏طلبان وجود دارد؟
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 2:12:14 PM

آيا امكان جداسازى فتنه‏گران و اصلاح‏طلبان وجود دارد؟
1- دكترين نظام اسلامى در مواجهه با جريان‏ها و گروه‏هاى سياسى همواره تلاش براى جذب حداكثرى و دفع حداقلى بوده است.
2- خطاهاى راهبردى جريان اصلاح‏طلب موجب شد تا در انتخابات سال 88 مرزهاى آنان و ضد انقلاب به هم ريخته و اردوگاه واحد اصلاح‏طلبى- فتنه‏گرى شكل بگيرد كه اين مسأله عوارض جبران‏ناپذيرى را براى جريان اصلاح‏طلب به ‏همراه داشته است. اين خطاى راهبردى ناشى از بى‏توجهى به توصيه‏ها و هشدارهايى بود كه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبرى بارها به آن تأكيد داشته‏اند.
3- راه برون ‏رفت از اين وضعيت و بازسازى مجدد اردوگاه اصلاح‏طلبى منهاى فتنه‏گران بستگى به اراده و تصميم‏گيرى بزرگان اصلاح‏طلب دارد كه با باز تعريف اصول و شفاف‏سازى مرزها و برائت از فتنه‏گران امكان آن فراهم خواهد شد.
4- اگر چه خاستگاه فتنه اردوگاه اصلاح‏طلبى بود، اما نگاه نظام اسلامى آن نيست كه قاعده اين همانى را بين اصلاح‏طلبان و فتنه‏گران جارى سازد. راهبرد اصلى نظام و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامى در مواجهه با اردوگاه اصلاح‏طلبى در طول چهار سال گذشته، تلاش براى بازگشت اصلاح‏طلبان به دامان انقلاب اسلامى بوده است. در اين راستا، مى‏توان به ديدارهاى بخشى از اصلاح‏طلبان در آستانه انتخابات آتى با رهبر معظم انقلاب اسلامى اشاره نمود. اظهارات اخير رهبرى نيز مؤيد اين مسأله است. معظم له در حرم رضوى مى‏فرمايند: «در انتخابات، همه‏ى سليقه‏ها و جريان‏هاى معتقد به جمهورى اسلامى بايد شركت كنند؛ اين، هم حق همه است، هم وظيفه‏ى همه است. انتخابات مال يك سليقه‏ى خاص، مال يك جريان فكرى و سياسى خاص نيست. همه‏ى كسانى كه به نظام جمهورى اسلامى و به استقلال كشور معتقدند، به آينده‏ى كشور اهميت مى‏دهند، دلشان براى منافع ملى مى‏سوزد، بايد در انتخابات شركت كنند. روگرداندن از انتخابات، مناسب كسانى است كه با نظام اسلامى مخالفند».


http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/257/آيا-امكان-جداسازى-فتنه‏گران-و-اصلاح‏طلبان-وجود-دارد؟
بستن   چاپ