ایران پرسمان
12 کشته و 15 زخمی در حملات تروریست‌ها به ریف حلب
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 18:50:09
ایران پرسمان -
12 کشته و 15 زخمی در حملات تروریست‌ها به ریف حلب
١٠٢
٠
فارس / منابع امنیتی سوری از کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن 15 نفر دیگر در حملات خمپاره‌ای عناصر تروریستی به ریف جنوبی حلب خبر دادند.
عناصر تروریستی دیشب (یکشنبه) مناطقی از ریف جنوبی حلب واقع در شمال سوریه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.
منابع بیمارستانی سوریه گفتند که در این حملات خمپاره‌ای، 12 نفر از تروریست‌ها کشته و 15 نفر زخمی شدند.
منابع پزشکی تاکید کردند که وضعیت جسمانی برخی از زخمی‌ها وخیم است و احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.
در همین ارتباط، شبکه روسیاالیوم گزارش داد که تروریست‌ها دیروز یکشنبه روستای «الوضیحی» در جنوب ادلب را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده بودند.
خبرگزاری سانا در این رابطه گزارش داد که حملات خمپاره‌ای به ریف جنوبی حلب از سوی تروریست‌های وابسته به گروهک «جبهه النصره» صورت گرفت.
عناصر تروریستی با نقض توافق کاهش تنش در ادلب و حماه بارها مناطق مختلف دو استان را هدف حملات خود قرار دادند که هدف قرار دادن روستاهای «الشیخ حدید»، «الجمله» و «العزیزیه» در ریف شمالی حماه تازه‌ترین مورد نقض این توافق است.
این در حالی‌ است که یگان‌های ارتش سوریه، دیروز به اقدامات خرابکارانه تروریست‌ها در حومه‌های ادلب و حماه از جمله نقض توافق منطقه کاهش تنش و حملات مستمر آنها به مواضع ارتش و مناطق امن، آتش زدن زمین‌های زراعی و تخریب اموال عمومی، پاسخ داده و مواضع آنها را هدف قرار دادند.
گروه‌های مسلح، روز شنبه نیز با شلیک خمپاره‌های موشکی روستاهای «الشیخ حدید» و «الجلمه»، «العزیزیه» در حومه شمالی حماه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، زمین‌های زراعی آتش گرفت و خسارت‌های گسترده‌ای به منازل مردم و اموال عمومی وارد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/24699/12-کشته-و-15-زخمی-در-حملات-تروریست‌ها-به-ریف-حلب
بستن   چاپ