ایران پرسمان
چند طلاق معروف سينماي ايران
سه شنبه 27 فروردين 1392 - 10:51:36 AM
همواره ازدواج و جدايي ستارگان يکي از موضوعات جذاب براي مخاطبان سينماست.

همواره ازدواج و جدايي ستارگان يکي از موضوعات جذاب براي مخاطبان سينماست. سايت کافه سينما چند طلاق پرسروصداي سينما را در گزارشي يادآوري کرده که در ادامه مي خوانيد:

نيما بانکي / ليلي رشيدي

ليلي رشيدي و نيما بانکي چند سالي مي شود که از يکديگر جدا شده اند. نيما بانکي را اگر از «پرايد تهران يازده» به ياد نداشته باشيد، در آگهي هاي سامسونگ با لباس برزيل يا با کت و شلوار در حالي که پايش را از قاب ال سي دي بيرون گذاشته، ديده ايد. حاصل زندگي مشترک اين دو، پسري است که با مادرش پيش خانواده رشيدي زندگي مي کند.

داريوش فرهنگ / سوسن تسليمي

فرهنگ و تسليمي از طريق گروه تئاتر پياده با همديگر آشنا شده بودند، پس از مدت ها زندگي مشترک سرانجام فرصت پيدا کردند تا در فيلم «شايد وقتي ديگر» ساخته بهرام بيضايي، نقش زن و شوهر را بازي کنند. تسليمي، پس از اين فيلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز يکي از چهره هاي سرشناس تئاتر سوئد است اما داريوش فرهنگ مانده و فيلمسازي و بازيگري را تا امروز ادامه داده است.

خسرو شکيبايي / تانيا جوهري

شايد خيلي ها ندانند که شکيبايي در دهه 40 کار خودش را با دوبلوري شروع کرد و پس از ناکامي در اين رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فيلم «خط قرمز» مسعود کيميايي به سينما بازگشت. تانيا جوهري هم در همان سال هاي دهه 50 بازيگر تئاتر بود. اين رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هيچ يک از اين دو، آدم هاي معروفي نبودند و در سال هاي بعد در حرفه شان سرشناس شدند.

آيدين آغداشلو / شهره آغداشلو

آيدين آغداشلو که نقاش، طراح، گرافيست و نويسنده اي تواناست، سال ها قبل، پس از يک ازدواج ناموفق و در حالي که دختري به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کحرد. شهره در فيلم هاي علي حاتمي (سوته دلان) و عباس کيارستمي (گزارش) بازي کرد و با تحسين مواجه شده بود و کم کم داشت به بازيگري توانا تبديل مي شد. شهره آغداشلو که با بازي در فيلم «خانه اي از شن و مه» و نامزدي اسکار، امروزه يک بازيگر معتبر در عرصه جهاني است، از آيدين جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختري به او داده که ظاهرا او هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت و گوهايش همواره از آيدين آغداشلو به عنوان کسي ياد کرده است که دوران سعادتمندي را با هم سپري کرده اند.

ابوالفضل پورعرب / آناهيتا نعمتي

زماني که ابوالفضل پورعرب با آناهيتا نعمتي ازدواج کرد، بازيگر بسيار معروفي بود. از آنطرف، آناهيتا نعمتي تازه با فيلم خوش ساخت «هيوا»، ساخته رسول ملاقلي پور، وارد سينما شده بود و به عنوان يک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق اين دو حدود 8 سال مي گذرد.

بابک رياحي پور / مهتاب کرامتي

بابک رياحي پور يکي از معروف ترين نوازنده هاي ايراني با ساز تخصصي گيتار باس است و در زمينه موسيقي راک فعاليت مي کند. مهتاب کرامتي از سال 1377 با بازي در فيلم «مردي از جنس بلور» پايش به سينماي ايران باز شد. جالب اينکه رياحي پور زودتر از کرامتي به سينما آمده بود. او در سال 1374 براي موسيقي فيلم «فاتح» نوازندگي کرده بود؛ کاري که بعدها رياحي پور کمتر سراغ آن رفت ولي مهتاب کرامتي با جديت، حضور در سينما و تلويزيون را ادامه داد و خيلي زود به ستاره سينماي ايران تبديل شد. حالا مهتاب کرامتي تنها زندگي مي کند و علاوه بر بازيگري و فعاليت در يونيسف، در يک موسسه طراحي و توليد لباس هم حسابي مشغول است.

يوسف مراديان / سارا خوييني ها

اين دو بازيگر که زماني با يکديگر زير يک سقف زندگي مي کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعاليت قبلي شان که همان بازيگري در سينما و تلويزيون است، ادامه مي دهند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/21/چند-طلاق-معروف-سينماي-ايران
بستن   چاپ