ایران پرسمان
صوفی: شانس بذرپاش برای پیروزی در انتخابات صفر است
سه شنبه 6 آبان 1399 - 17:59:51
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: بذرپاش با مخالفان جدی مواجه بوده و شانس او در انتخابات ریاست جمهوری صفر است.
 علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطرح شدن نام مهرداد بذرپاش برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: زمانی که انتخابات حداکثری باشد، آقای بذرپاش شانسی در انتخابات ندارد.
او افزود: زمانی که موضوع ریاست دیوان محاسبات مطرح شد، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد صلاحیت، شرایط احراز، سوابق و مدارک تحصیلی بذرپاش مطرح بود و هنوز هم همان شبهات حتی از سوی خود اصولگرایان وارد است.
عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: آقای بذرپاش با مخالفان جدی مواجه بوده و هست و شانس او برای شرکت کردن و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری صفر است.
صوفی گفت: تکثر نامزدها برای هر انتخاباتی امری طبیعی است، در حال حاضر ٢ جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در کشور وجود دارند که تحت عنوان چپ و راست با یکدیگر در انتخابات رقابت می کنند.
او ادامه داد: در درون این جناح ها، احزاب و گروه‌هایی هستند که در رقابت با هم به سرمی‌برند، بنابراین معرفی نامزدها مناسب و طبیعی است. اما در این میان، احزابی هم وجود دارند که جزو این دو جریان سیاسی نیستند، اما مدعی ریاست جمهوری هستند، اما در درون همه جریانات تمامی ساز و کارها تحت عنوان اجماع‌سازی است.
صوفی با تاکید بر وحدت برای پیروزی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان از عدم وحدت در سال 84 آسیب جدی دیدند، همچنین اصولگرایان هم تا امروز موفق نشدند که گزینه واحدی را معرفی کنند و معمولا چندنامزدی بودند، اما اصلاح‌طلبان از سال 92 به این نتیجه رسیدند که باید به خواست مردم که همان نامزد واحد بود، توجه کنند.
او گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرانجامِ کارِ این دو جناح سیاسی در کشور بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چه می‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/209663/صوفی--شانس-بذرپاش-برای-پیروزی-در-انتخابات-صفر-است
بستن   چاپ