ایران پرسمان
طرح زیبای استقبال نوروزی هواپیمایی کیش با مشارکت بخش خصوصی
شنبه 3 فروردين 1398 - 19:03:28
ایران پرسمان - شرکت هواپیمایی کیش در مشارکت با بخش خصوصی با اجرای آیین های زیبای نوروزی و اعطای هدایای متنوع به استقبال مسافران در سال جدید رفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای حفظ اصل مشتری مداری و ترغیب گردشگران برای سفر به جزیره زیبای کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری داخلی، شرکت هواپیمایی کیش با اجرای برنامه های مختلف لحظات شادی را برای مسافران خلق کرد.
این شرکت با بهره گیری از حمایت های بخش خصوصی طرح های مختلفی را برای شاد کردن مسافران در پروازهای مختلف اجرا می کند.
یکی از این طرح ها قرار دادن چمدانهای هدیه به نام مسافران بر روی تسمه نقاله پرواز شیراز به کیش بود که مسافران پس از پیاده شدن زمانیکه برای تحویل بار خود در فرودگاه جزیره کیش به سراغ تسمه نقاله رفتند با چمدانهای هدیه به نام خود مواجه شدند.
در روز اول عید نیز مسافران ورودی به جزیره کیش با دریافت هدیه نقدی به همراه شاخه گل از میهمانداران داخل پرواز، اولین روز سال نو خود را با خاطره ای خوش آغاز کردند.
از دیگر برنامه های شرکت هواپیمایی کیش، توزیع منوی انتخابی کترینگ پروازی در پروازهای تهران– کیش و بالعکس از 27 اسفند تا 14 فروردین است.
تعبیه هفت سین در پروازهای مصادف با لحظه تحویل سال، خیرمقدم و پذیرایی از مسافران کودک پروازهای کیش ایر از 28 اسفند تا 8 فروردین، سرو شیرینی با لوگوی کیش ایر در پروازها و تعبیه ماکت هواپیما به همراه حضور تیم پروازی کودکان کیش ایر در فرودگاه کیش برای ثبت تصاویر زیبا و به یاد ماندنی برای مسافران از دیگر برنامه های شرکت هواپیمایی کیش است که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/18535/طرح-زیبای-استقبال-نوروزی-هواپیمایی-کیش-با-مشارکت-بخش-خصوصی
بستن   چاپ