ایران پرسمان
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سال نو
چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 15:57:05
ایران پرسمان -

یا مقلب القلوب والابصار
بهار، تجلی زیبایی و کمال و هنگامه نو شدن و تغییر عالم تکوین است. فصلی سبز که نسیم معجزه گر خالق هستی غبار کهنگی را از چهره طبیعت می زداید و اذهان بیدار را به تدبر و تعقل در این رویش و بالندگی فرا می خواند. این بهار خجسته و آغاز سال 1398 خورشیدی را به تمامی هموطنان عزیز به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان احسن الحال را برایشان آرزومندم.
تقارن بهار و نوروز باستانی، فرصت ارزشمندی برای پیوند میراث فرهنگی ایرانیان با آموزه های دین مبین اسلام است. روزهایی که با افزایش شور و نشاط اجتماعی، سنت های نیکی چون صله ارحام، گشت و گذار در شهرها و بهره مندی از مواهب خدادادی در جغرافیای زیبای ایران پهناور قوت می گیرد. جای خشنودی است که همواره در تعطیلات نوروز، جزیره کیش به عنوان مطلوب ترین مقصد گردشگری کشور، در صدر شهرهای مسافرپذیر، میزبان شمار فراوانی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.
امسال نیز سازمان منطقه آزاد کیش با تلاشی گسترده برای تامین رفاه بیشتر مسافران نوروزی کوشیده است تا با ایجاد زیر ساخت های لازم از جمله افزایش شمار پروازهای ورودی و خروجی و شمار شناورها در مسیر دریایی، استاندارد سازی و ارتقاء سطح خدمات گردشگری، نوآوری در اجرای برنامه های شاد و مفرح، نگرشی جامع به سلایق گروه های سنی گردشگران و زیبا سازی معابر و میادین، سطح ارائه خدمات گردشگری را ارتقاء داده و زمینه رضایت مندی بیشتر گردشگران را فراهم کند.
امید است تا مجموعه تلاش های مسئولان، مردم و فعالان صنوف مختلف جزیره کیش برای پذیرایی شایسته از گردشگران نوروزی، ضمن توسعه صنعت گردشگری کشور و رونق کسب و کار ساکنان دریا دل این دیار، سبب شود تا مسافران نوروزی، جزیره کیش را با خاطری خرسند و خاطره ای شیرین و ماندگار ترک کنند.
در پایان از خداوند متعال، توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی و سعادت و بهروزی هموطنان را مسئلت دارم.
غلامحسین مظفری
رییس هیات مدیره و مدیر عامل

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/18528/پیام-تبریک-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-به-مناسبت-فرا-رسیدن-سال-نو
بستن   چاپ