ایران پرسمان
دبیرستاد نوروزی کیش:
سرمایه کیش، مسافرانی هستند که با رویکرد گردشگری به جزیره سفر می کنند
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 20:39:55
ایران پرسمان - مجید ملانوروزی درنشست با خبرنگاران از مسافران به عنوان سرمایه های جزیره کیش یاد کرد که باید برای حفظ رضایتمندی آنها تلاش کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست خبری دبیرستاد نوروزی کیش با اصحاب رسانه که با حضور محمد پور سینا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دوشنبه 27 اردیبهشت برگزار شد، مجید ملا نوروزی گفت: ارتقاء کیفیت خدمات دهی محور برنامه ریزیهای ستاد نوروزی است و بسیاری از برنامه ها به ویژه شرایط لحاظ شده در بحث ورود خودروها با هدف کاهش بار ترافیکی و افزایش آرامش گردشگران انجام شده است.
وی با تشریح عملکرد هریک از کمیته های نوروزی افزود: دربنادر ورودی کیش پارکینگ هایی پیش بینی شده تا مسافران بتوانند خودروی خود را درمحلی امن پارک کنند وبا استفاده از شناورهای دریایی به کیش سفر کنند. همچنین در پی برنامه ریزیهای انجام شده کمپ های نوروزی امسال پذیرای مسافران برای نصب چادرهای شخصی هستند و کمپ پدیده نیز با امکانات مناسب میزبان گردشگران است.
مجید ملانوروزی تصریح کرد: با توجه به متغیر بودن شرایط آب وهوایی درنوروز ، کمپ مسقفی نیز برای شرایط بحران مهیا شده است که درصورت بارندگی وارد فاز عملیاتی وپذیرش مسافر می شود.
دبیرستاد نوروزی کیش با بیان اینکه مسافران ، سرمایه جزیره کیش هستند اظهار داشت: سامانه 124 به منظور رسیدگی به شکایات درنظرگرفته شده وستاد نوروزی کیش به صورت شبانه روزی پاسخگوی شکایات گردشگران است وتلاش می شود درکوتاه ترین زمان به تماس های مسافران رسیدگی شود.
وی افزود: ظرفیت تفریحات دریایی کیش با افزایش تعداد شناورها و بهره گیری از یک فروند شناور نو ساخت کشورمان افزایش یافته است . همچنین اتوبوسهای دریایی هم امسال به گردشگران نوروزی در بخش حمل ونقل دریایی خدمات می دهند.
ملانوروزی همزمانی اعیاد ماه مبارک رجب را با نوروز 98 یکی از فرصت های ارزشمند برای برگزاری رویدادها برشمرد وگفت: افزایش سهم فعالیت های بخش خصوصی دراجرای برنامه های نوروزی از نقاط قوت نوروز امسال است ودر بخش حضور اقوام مختلف، علاوه بر برپایی سیاه چادرها، گروههای هنری از کشورهای ترکمنستان و افغانستان نیز درنوروز 98 درکیش هنرنمایی می کنند.
وی با اشاره به اینکه جزیره کیش یک خانواده گردشگری است گفت: توسعه پایدار گردشگری کیش در گرو ورود مسافرانی است که با رویکرد گردشگری به کیش سفر می کنند و به همین منظور در جهت تامین خواسته ها و نیاز مسافران نوروز 98، ستاد نوروزی کیش فعالیت خود را از سه ماه گذشته آغاز کرد.
دبیر ستاد نوروزی کیش با بیان اقدامات انجام شده در کمیته های مختلف ستاد نوروزی 98 افزود: امسال اطلاع رسانی به همت کمیته تبلیغات واطلاع رسانی در سطح وسیعی از طریق ابزارهای رسانه ای جدید، تله کیش و آی کیش انجام شد و بسیاری از اطلاعات مورد نیاز گردشگر در مبادی اصلی، شهرستان ها و مبادی ورودی کیش در اختیار مسافران قرار گرفته است.
وی افزود :رویکرد اصلی دبیر خانه ستاد نوروزی 98، ایجاد هم افزایی بین تمامی نهاد ها و ارگان های مرتبط در جزیره برای ذینفعان نوروزی جهت معرفی کیش به عنوان یک مقصد و برند برتر در خدمات گردشگری است که امسال با ایجاد بستر مناسب برای اجرای برنامه های متنوع و خاص ایام نوروز در قالب جشنواره ها در سطح جزیره تحقق می یابد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/18522/سرمایه-کیش،-مسافرانی-هستند-که-با-رویکرد-گردشگری-به-جزیره-سفر-می-کنند
بستن   چاپ