ایران پرسمان
دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با فرمانده و کارکنان پدافند هوایی کیش
سه شنبه 4 دي 1397 - 22:02:03
ایران پرسمان - دکتر غلامحسین مظفری در بازدید سر زده از پدافند هوایی کیش با فرمانده و کارکنان نیروی هوایی جزیره دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه صبح چهارشنبه 4 دی در بازدید سرزده از پدافند هوایی کیش دیدن کرد و در نشستی صمیمانه با فرماندهی و کارکنان این نهاد نظامی کشور در کیش گفت و گو کرد.
در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی پدافند هوایی کیش در حفاظت و حراست از مرزهای هوایی کشور گفت: نگاه ملی فرماندهی و پرسنل این نهاد ویژگی ارزشمندی است که هم افزایی وتعامل خوبی بین پدافند هوایی کیش با سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادها وارگانها ایجاد کرده است.
وی تاکید کرد: وجود افراد کارآمد ومتخصص در پدافند هوایی کیش ، ظرفیت خوبی برای جزیره کیش محسوب می شود زیرا بسیاری از افراد توانمند دراین مجموعه و دیگر نهادها و بخش های جزیره کیش می توانند با طرح ایده ها و نظرات تخصصی به رشد وتوسعه کیش کمک کنند.
دکتر مظفری تصریح کرد: به واسطه برخی موانع و شرایط، بسیاری از ایده ها فرصت بروز وظهور پیدا نمی کنند به همین دلیل درصدد هستیم با برگزاری اتاق فکر از این ایده ها استقبال کنیم و دراین بخش بهره گیری از تخصص وتجربه فرماندهی و پرسنل شایسته پدافند هوایی کیش می تواند زمینه ساز اتفاقات خوبی برای این منطقه آزاد کشور و افزایش همکاریهای فکری واجرایی باشد.
مجتبی قلی زاده فرمانده پدافند هوایی کیش هم دراین نشست از حضور به دور از تکلف و صمیمانه دکتر مظفری تشکر کرد وگفت: پدافند هوایی کیش آمادگی دارد در جهت توسعه جزیره با به اشتراک گذاشتن تخصص، تجربه و توانمندیهای سخت افزاری با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کند .
گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن شناسایی فرصت ها و امکانت این جزیره ونظرات متخصصان وکارشناسان، در تلاش است از ظرفیت های موجود دربخش های مختلف کیش برای رشد وتوسعه پایدار این جزیره مرجانی بهره گیرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/17287/دیدار-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-با-فرمانده-و-کارکنان-پدافند-هوایی-کیش
بستن   چاپ