ایران پرسمان
نبرد کيهان و تيم احمدي نژاد به دادگاه مي کشد!
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 2:14:49 PM
جدال کيهان و ملک زاده به تکذيب وشکايت کشيد.
به گزارش سرويس رصد اخبار محرمانه ؛ روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري خبر برخي سايت ها در مورد سخنان منتسب به محمد شريف ملک زاده معاون رييس جمهوري و رييس اين سازمان در همايش گردشگري زيارت در مشهد را تکذيب کرد.

اين روابط عمومي اعلام کرد: خبر منتسب به دکتر ملک زاده و اينکه ايشان درهمايش گردشگري زيارت در مشهد گفته است : حکمم را خود امام زمان (عج) زد و احمدي نژاد ابلاغ کرد ،کذب است .

در اين تکذيبيه آمده است: انتشار اين گونه اخبار توسط برخي سايت هاي متوهم و بنگاههاي خبر پراکني در راستاي تشويش اذهان عمومي و ترويج تفرقه و کذب در ميان مردم بصير و مومن کشور است.

روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ادامه اين نمابر آورده است : اين سازمان به منظور آگاهي ملت شريف ايران و افشاي اذهان بيمار دشمنان داخلي و خارجي نظام مقدس جمهوري اسلامي، پيگيري حقوقي را از طريق مراجع ذيصلاح انجام خواهد داد.

گفتني است روزنامه کيهان در ستون گفت و شنود خود به طنزسخنان منتسب به معاون رئيس جمهور را که از منابعي که  موثق ناميده بود، منتشر کردهرچه به انتخابات نزديک مي شويم فشارها به طيف احمدي نژاد بيشتر مي شود و کيهان در برابر اين تيم با همه قوت به ميدان آمده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/168/نبرد-کيهان-و-تيم-احمدي-نژاد-به-دادگاه-مي-کشد!
بستن   چاپ