ایران پرسمان
در بهار چه رنگي باشيم ؟
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 5:39:22 PM

شک نکنيد که هر فصلي رنگ و بوي خودش را دارد و البته حس و حال خودش را. براي درک اين حس و حال هم بايد با رنگ هاي فصل هماهنگ شويد اين را به شما گفتيم تا يادتان باشد در لباس هاي بهاري تان سراغ رنگ هاي روشن برويد؛ رنگ هايي که شايد در نگاه اول سرد و حتي بي روح به نظر بيايند اما وقتي آنها را با مهارت کنار هم مي نشانيد تازه گرما و حس و حال پنهان در آنها را درک مي کنيد. ما هم خيال داريم يک ترکيب رنگ روشن را به شما پيشنهاد کنيم؛ ترکيبي از رنگ هاي روشني که شايد تا به حال به کنار هم نشاندن آنها فکر هم نکرده بوديد!

کت و شلوار بهاري!

ما الگوي رنگ هاي روشن را روي يک دست کت و شلوار پياده کرده ايم. ويژگي اصلي اين کت و شلوار هم جدا از جزئياتي که هر کدام از شما با توجه به شناختي که از سليقه و اندام خود داريد براي مدل آن در نظر مي گيريد، ترکيب رنگ متفاوت و البته بهاري اش است. در حقيقت ما انتخاب مدل را گذاشته ايم بر عهده خودتان تا همان چيزي را انتخاب کنيد که با روحيات تان جور درمي آيد اما تا دلتان بخواهد در مورد انتخاب رنگ نظر داده ايم! حالا اگر شما هم با ترکيب رنگ پيشنهادي ما موافق بوديد مي توانيد اين الگو را روي لباس هاي ديگرتان هم پياده کنيد مثلا کت و دامن يا حتي بلوز و شلوار!

آبي از نوع آسماني

تاثير ناخودآگاه رنگ آبي حس اعتمادي است که در نگاه بيننده ايجاد مي کند.

کت پيشنهادي ما يک کت ساده ترجيحا با يقه انگليسي کشيده است. در مورد تک دکمه يا دو دکمه بودن کت هم مختاريد! فقط کافي است اين نکته را بدانيد که کت هاي تک دکمه يقه کشيده تري دارند بنابراين بالاتنه شما را کشيده تر نشان مي دهند. اتفاق مهم در مورد کتي که انتخاب مي کنيد رنگي است که براي آن در نظر مي گيريد. رنگ بهاري پيشنهادي ما يک کت آبي البته از نوع آبي آسماني است! عجله نکنيد اين رنگ برخلاف ظاهر سردش بسيار تاثيرگذار است. آبي آسماني نه تنها ظاهري آرام به شما مي دهد بلکه ديگران را وامي دارد با احترام خاصي با شما رفتار کنند!

زرد اما کم رنگ!

اما رنگ پيشنهادي براي شلوار؛ در اين ترکيب بايد سراغ رنگ زرد برويد؛ بله زرد! البته تا جايي که مي توانيد بايد سراغ توناليته اي روشن از اين رنگ گرم برويد. رنگ زرد به تنهايي رنگ آرامي نيست ولي وقتي آن را با آبي آسماني ترکيب مي کنيد همه چيز به تعادل مي رسد!

سبز، آن هم روشن!

شادابي و تازگي حسي است که رنگ سبز در شما ايجاد مي کند.

حالا نوبت کيف است. رنگ پيشنهادي ما براي کيفي که در اين ترکيب انتخاب مي کنيد يک رنگ با حال و هواي کاملا بهاري است. رنگ سبز البته آن هم از نوع روشن! اين يکي از خاصيت هاي ذاتي رنگ سبز است که وقتي با زرد هماهنگ مي شود حس سرزندگي و نشاط بيشتري را ايجاد مي کند. به همين دليل هم ما در اين ترکيب رنگ سبز آن هم از نوع روشنش را به شما پيشنهاد داديم.

آرامش و تعادل کفشي

حالا به يک کفش نياز داريد. در اين ترکيب، رنگي که براي شما در نظر داريم يک رنگ کاملا تابستاني است. به هر حال بد نيست که رد پاي تابستان هم از همين حالا کم و بيش در ظاهر شما پيدا شود. يک رنگ خنثي که با هر ترکيبي جور درمي آيد؛ بله درست حدس زديد، سفيد! (رنگ سفيد نشانه بارز آرامش و در عين حال تعادل است.)

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/156/در-بهار-چه-رنگي-باشيم-؟
بستن   چاپ