ایران پرسمان
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از نمایشگاه اینوکس 2018
پنجشنبه 3 آبان 1397 - 18:16:40
ایران پرسمان - دکتر انصاری لاری در بازدید از نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 با شرکت کنندگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شامگاه سه شنبه اول آبان و همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 دکتر انصاری لاری ضمن بازدید از این نمایشگاه با حضور در برخی غرفه ها با شرکت کنندگان، دست اندرکاران و فعالان اقتصادی دیدار و گفت و گو کرد.
در این بازدید دو ساعته که با حضور معاون اقتصادی و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد دکتر انصاری لاری در گفت و گو با خبرنگاران، لازمه حضور سرمایه گذاران خارجی را در جزیره کیش و دیگر مناطق آزاد کشور اجرای کامل قوانین مناطق آزاد دانست و گفت: اگر ظرفیت های قانونی مناطق آزاد به درستی و کامل اجرایی شوند حتی در شرایط امروز کشور نیز می توانیم سرمایه گذاران خارجی را به این مناطق جذب کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در بخش سرمایه گذاران داخلی همانطور که در نمایشگاه نیز شاهد حضور خوب فعالان اقتصادی کشور هستیم در جزیره کیش اقدامات خوبی انجام شده است به زودی عملیات اجرایی یک تم پارک بزرگ و مجموعه ورزشی در جزیره کیش آغاز می شود.
گفتنی است نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 از 30 مهر با حضور 360 سرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش آغاز شد و تا سوم آبان ادامه دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/14007/بازدید-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-از-نمایشگاه-اینوکس-2018
بستن   چاپ