ایران پرسمان
سرمایه گذاران گرجستانی و علاقمندی به استفاده از ظرفیت های فراوان بازار بزرگ ایران
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 20:20:31
ایران پرسمان - شرکت های بزرگ سرمایه گذاری گرجستان حاضر در دهمین همایش فرصت های سرمایه گذاری کیش برای سرمایه گذاری در بازار ایران و توسعه روابط تجاری و اقتصادی ابراز تمایل کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، "آیتی کوکاوا" مدیر عامل یک هلدینگ بزرگ گرجستانی در نشست های تخصصی دهمین دوره همایش فرصت های سرمایه گذاری در کیش با اشاره به اینکه ایران همانند گرجستان یک کشور با قدمت تاریخی است افزود: بازار80 میلیونی ایران ظرفیت بسیار ارزشمندی است که گرجستانی ها را ترغیب می کند تا روابط تجاری و اقتصادی خود را با ایران توسعه داده و تقویت کنند.
وی با بیان اینکه وجود افراد مجرب، تحصیل کرده و باهوش در این همایش فرصت مناسبی را برای تبادل اطلاعات فراهم می کند گفت: ایران برای رشد و توسعه مراودات تجاری نیاز به زمان دارد. مشارکت و حضور ما در این همایش این فرصت را فراهم می کند تا سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور شما را ملاقات کرده و منتظر باشیم تا زمان تقویت همکاری ها و توسعه سریع تر فرا برسد.
"آیتی کوکاوا" با تاکید بر اینکه ظرفیت های بسیار خوب برای توسعه روابط گرجستان و ایران اظهار داشت: ایرانیان بسیاری در گرجستان سرمایه گذاری می کنند، بیش از 150 شرکت فعال ایرانی در گرجستان هستند و توسعه روابط ایران گرجستان قطعی است.
وی با بیان اینکه بازار80 میلیونی ایران برای سایر کشورها هم، بازار مهمی است که جهانیان را مشتاق و علاقه مند به سرمایه گذاری در این بازار کرده است ابراز امیدواری کرد: با توسعه روابط دولت ها، زمینه رشد مراودات تجاری و اقتصادی سرمایه گذاران بخش خصوصی هم به مرور زمان فراهم شود.
کوکاوا به فرصت های فراوان سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خصوصی سازی مهمترین فرصت سرمایه گذاری در ایران است گفت: بسیاری از شرکت های ایرانی به دنبال خصوصی سازی هستند. شرکت هایی که نیاز به تکنولوژی، فن آوری های مدرن اروپایی و بازارهای بین المللی دارند. بنابراین ما باید در دسترس باشیم، همچنین فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایرانی هم می توانند به سایر نقاط جهان صادرات انجام دهند.
مدیرعامل هلدینگ ایلاینس گرجستان که برای دومین بار است به جزیره کیش سفر کرده با اشاره به هوای مطبوع و طبیعت زیبای کیش، وجود هتل های مدرن و خوب را نشانه رونق و توسعه جزیره برشمرد و اظهار داشت: کیش ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی دارد. مطمئن هستیم سرمایه گذاران، تجار، بازرگانان و گردشگران بسیاری هستند که جزیره کیش را با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که دارد برای سرمایه گذاری در بسیاری از زمینه و گردشگری انتخاب کنند.
یاد آور می شود در حاشیه برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2018 ده ها نشست تخصصی برگزار شد.
نمایشگاه کیش اینوکس 2018 که از روز 30 مهر ماه در کیش آغاز به کار کرده روز سوم آبان ماه جاری به کار خود خاتمه خواهد داد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/14002/سرمایه-گذاران-گرجستانی-و-علاقمندی-به-استفاده-از-ظرفیت-های-فراوان-بازار-بزرگ-ایران
بستن   چاپ