ایران پرسمان
واکنش عضو کارگزاران به مذاکرات با ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 19:37:12
ایران پرسمان - فارس / عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره مذاکره بین ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با حزب متبوعش برای ارائه لیست واحد می‌گوید که به هر حال آنها لیست داده‌اند و حزب کارگزاران هم لیست خودش را دارد.
پس از اینکه شورای عالی سیاسی اصلاح‌طلبان که مدیریت آن را محمدرضا عارف برعهده دارد اعلام کرد که در تهران لیست انتخاباتی ارائه نمی‌کند و به احزاب اصلاح‌طلب مجوز داد تا به صورت حزبی از نامزدهای اصلاح‌طلب حمایت کند، جلسات انتخاباتی احزاب نیز برگزار شد.
برخی از احزاب اصلاح‌طلب در قالب ائتلاف گرد هم آمدند و در نتیجه دیروز (شنبه) 30 نامزد اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس یازدهم را در حضور رسانه‌های جمعی اعلام کردند.
یک روز قبل از اعلام لیست احزاب اصلاح‌طلب،‌حزب کارگزاران سازندگی که دبیرکلی آن را غلامحسین کرباسچی برعهده دارد نیز لیست مورد حمایت این حزب از 30 نامزد اصلاح‌طلب را رسانه‌ای کرد.
هر چند بین لیست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب و حزب کارگزاران سازندگی اشتراکاتی وجود دارد، به گونه‌ای که مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز در هر دو لیست سرلیست است اما یدالله طاهرنژاد در گفت‌وگو با فارس، درباره مذاکره بین ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با حزب متبوعش برای ارائه لیست واحد می‌گوید که به هر حال آنها لیست داده‌اند و حزب کارگزاران هم لیست خودش را دارد.
وی تأکید کرد: حزب کارگزاران در لیست انتخاباتی خود اصلاح‌طلبان دیگر از احزابی که قبولش دارد نیز در لیست انتخاباتی گنجانده است و امیدواریم که انتخابات پرشوری داشته باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب کارگزاران، همایش (میتینگ) انتخاباتی نیز برگزار می‌کند یا خیر، گفت: بله، به هر حال انتخابات اقتضائات و پروسه‌ای دارد و ما همه اقتضائات و پروسه را انجام می‌دهیم.
به گزارش فارس، لیست انتخاباتی حزب کارگزاران با عنوان یاران هاشمی منتشر شده است و برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب همچون نمایندگان فعلی تهران در مجلس در این لیست حضور ندارند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/105268/واکنش-عضو-کارگزاران-به-مذاکرات-با-ائتلاف-احزاب-اصلاح‌طلب
بستن   چاپ