ایران پرسمان
خانم ها اينگونه باشيد تا همسرتان شما را ستايش کند!!
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 3:30:16 PM

شروع يک رابطه جديد هميشه بهترين قسمت آن است. آن شور و هيجان اوليه هيچوقت تکرار نخواهد شد. اما آيا مي توانيد کاري کنيد که آن شور و شوق را براي هميشه نگه داريد؟ آيا مي توانيد کاري کنيد که هر روزي که مي گذرد بيشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور مي توانيد کاري کنيد که هميشه به شما فکر کند؟

مردها تک بعدي تر از زن ها هستند. يا شايد هم چيزها را آنطور که ما مي بينيم نمي بينند. در زندگي مردها هر موقعيت نمي تواند ميليون ها جايگزين يکسان داشته باشد. براي آنها، زنگ نزدن شما خيلي ساده به اين معني است که سرتان شلوغ است و هيچ وقت تصور نخواهد کرد که علاقه اي به او نداريد. بنابراين کار شما اين است که او را مجذوب خود نگه داريد و کاري کنيد که هميشه شما را بخواهد.

با چه سلاحي؟ با اعتمادبه نفس و کنترل تان. ما به شما مي گوييم چطور او را بدون هيچ تلاشي مجذوب خودتان نگه داريد.

1 سر خود را شلوغ کنيد

هيچ وقت نبايد طوري نشان دهيد که انگار نشسته ايد کنار تلفن و منتظر زنگ او هستيد، حتي اگر واقعاً اينطور باشد! براي اينکه حواستان را پرت کنيد، بيرون برويد، با دوستانتان معاشرت کنيد، سرگرمي براي خود داشته باشيد. و دقت کنيد که حتماً او از فعاليت هاي شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. اين کار نه تنها او را مجذوب شما نگه مي دارد، باعث مي شود وقتي براي او وقت مي گذاريد کلي متشکرتان باشد!

2 هيچ وقت نشان ندهيد که اذيت مي شويد

بزرگترين اشتباهي که اکثر خانم ها مرتکب مي شوند اين است که مدام شکايت مي کنند که «چرا ديشب\ديروز\فلان موقع به من زنگ نزدي؟» اينجور سوال ها به جاي اينکه باعث شود بيشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر مي کند. اينکه بگوييد، «قبلاًها اينکار را مي کردي» حتي اوضاع را بدتر هم مي کند. يادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.

در ابتداي هر رابطه، شور و هيجان در بالاترين حد است و اين باعث مي شود هميشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چيز ديگري پيش مي رود و به مرحله اي مي رسد که هر دوي شما با هم راحت تر مي شويد و اين يعني لازم نيست ديگر هر چند ساعت يکبار به هم زنگ بزنيد تا احساس کنيد هم را دوست داريد.

3 احساس خوبي نسبت به خودتان داشته باشيد

اگر مي خواهيد بدانيد که چطور او را هميشه مجذوب خودتان نگه داريد، لباسي بپوشيد که خودتان از آن خيلي خوشتان مي آيد و احساس مي کنيد جذاب مي شويد. وقتي خودتان احساس جذاب بودن کنيد، مطمئن باشيد در ظاهرتان تاثير مي گذارد.

4 به ظاهرتان توجه کنيد

شايد سطحي به نظر برسد اما براي گذاشتن اولين تاثير يا تاثيرات بر روي طرف مقابل الزامي است. خيلي بايد از رابطه تان بگذرد تا بگذاريد شما را در لباسي معمولي ببيند.

5 پيش قدم شويد

سرسخت بودن را فراموش کنيد و خيلي وقت ها خودتان پيش قدم شويد. اما نبايد اين کار را هميشه تکرار کنيد. براي اينکه او را هميشه مجذوب خودتان نگه داريد، بايد علايق او را در نهايت نگه داريد.

6 به غريزه اش رسيدگي کنيد

اين کاملاً بديهي است. با تحسين کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصيتش، ايجاد ارتباط چشمي و نگاه هاي نافذ، احساساتش را شکوفا کنيد. ممکن است مردي به شما بگويد که به کمي فضا نياز دارد و اينکه دوست دارد بدون اينکه به نامزدش فکر کند، زماني را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما اين هميشه درست نيست. مي توانيد اين را پذيرفته و بگذريد. و يا کاري کنيد که بدون اينکه حتي از او بخواهيد، شما را بخواهد و هميشه دنبالتان باشد. فقط کافي است که دختري بااعتمادبه نفس به نظر برسيد و طوري وانمود کنيد که زندگي شخصي تان را داريد و آويزان او نيستيد.

7 خاص باشيد

يک مرد به دنبال زني خاص مي گردد که تا پايان عمر کنارش بماند و با او پير شود. زني که اهل شکايت نيست يا با نق نق کردن روزش را خراب نمي کند. مردها يک زن منطقي و با حساب و کتاب مي خواهند که آنها را در سراسر زندگي شان حمايت کند و در موقعيت هاي حساس هميشه بتوانند روي کمکش حساب کنند.

از طرف ديگر زن ايده آل آن ها شباهت زيادي با همان کليشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زني را ستايش مي کنند که مورد ستايش خانواده و اطرافيان شان قرار مي گيرد و حتي اگر خودشان هم اين واقعيت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصميم گيري هاي شان راه مي دهند.

8 زيبا باشيد

زيبايي همه چيز نيست. لازم نيست براي زيبا بودن شبيه مدل ها باشيد اما همين قدر که به خودتان برسيد و هميشه در بهترين وضعيت خود باشيد، براي مردها مهم است. ظرافت و زيبايي در رفتار هم مي تواند تاثير مثبتي روي آن ها بگذارد.

9 جاه طلب باشيد

اغلب مردهاي امروز، به دنبال همسري مي گردند که چيزي بيشتر از زنان ديگر دارد. يک مهارت خاص، دانش بالا يا شغلي که به آن افتخار کنند. مردهاي امروزي زناني را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگي، امور روزمره کار و فعاليت هاي اجتماعي اش را هم جدي بگيرد. اين موضوع به آن ها ثابت مي کند آن زن قادر است زندگي خود را پيش ببرد و بيش از زنان اطرافش توانمند است. زني که براي رسيدن به اهدافش تلاش مي کند و به سادگي عقب نشيني نمي کند براي مردان جذاب است.

10 با فاميل و دوستان همسرتان دوست باشيد

جدا شدن از زندگي مجردي در سال هاي بعد از ازدواج سخت ترين اتفاقي است که مي تواند براي يک مرد بيفتد. مردها از تنهايي بعد از ازدواج مي ترسند. آن ها دوست دارند روابط قبلي شان را اين بار در کنار همسرشان تجربه کنند. رابطه با خانواده و اعضاي فاميل شان و همين طور دوستاني که حضورشان براي آن ها اهميت دارد. هيچ مردي نمي تواند بدگويي عليه دوست يا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند.

11 ستايش کنيد

مردها ترجيح مي دهند، وقتي خسته از کار بر مي گردند يک لبخند منتظرشان باشد و به خاطر اين که زني تا اين حد دوست شان دارد به همه فخر بفروشند. خيلي از مردها زندگي خود را با اطرافيان شان مقايسه مي کنند و تصوير ذهني که ديگران به آن ها منتقل مي کنند برايشان اهميت زيادي دارد. همين است که آن ها دوست دارند همسري فداکار و پر محبت داشته باشند و اين موضوع را به ديگران هم نشان دهند

12 بايد با منطق باشيد

گرچه خيلي از زن ها گمان مي کنند با فداکاري تمام و کمال مي توانند يک مرد را عاشق خود کنند اما واقعيت اين است که مردها ترجيح مي دهند، همسرشان عقايد و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بيشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه مي کنند و دوست دارند به جاي خميري که به آن شکل مي دهند، يک زن قدرتمند و منطقي را انتخاب کنند که دوشادوش شان براي ساختن يک زندگي خوب انرژي مي گذارد.

13 پيشرفت کنيد

يک زن هرچه قدر هم که باهوش و زيبا و تحصيل کرده باشد، اگر روند پيشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمي تواند يک همسر ايده آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال يادگرفتن چيزهاي جديد باشد و حتي بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پيش برود که بتواند مايه افتخار او و فرزندانش شود. براي مردهاي پرمشغله تنها داشتن يک همسر خانه دار و هنرمند کافي نيست بلکه آن ها به دنبال زني دنيا ديده مي گردند که موضوعات روز را مي شناسد و هيچ وقت دست از يادگرفتن و پيشرفت بر نمي دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/104/خانم-ها-اينگونه-باشيد-تا-همسرتان-شما-را-ستايش-کند!!
بستن   چاپ