ایران پرسمان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1112695/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بذرپاش: 2 میلیون و 560 هزار ‌واحد مسکن در حال ساخت دا‌ریم‌

تجارت آمریکا و ایران 2 برابر شد

نمایی خاص از برج خلیفه در دبی

رئیسی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

رهامی: اگر از بالا پیام برسد قالیباف رئیس مجلس می‌شود اما...

رئیسی: باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد

عکسی متفاوت از دوران جوانی وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی

سرمقاله ایران/ از نمایشگاه 1981 فرانکفورت تا نمایشگاه 1403 تهران

سرمقاله رسالت/ فصل پیروزی ملت

سرمقاله دنیای اقتصاد/ دانش ناقص یا منافع بازیگران؟

سرمقاله تعادل/ خط لوله برد- بردی به نام صلح

اقلیم کردستان عراق می‌خواست با ایران تنش‌زدایی کند

منطقه معاملاتی امن دلار شکل گرفت؟

خبر جدید وزیر کار برای یارانه‌بگیران

طرح فیبر نوری استان قم با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید

تکرار در تأخیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران

جزییات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت

تقویم تاریخ/ آزادی منطقه شلمچه توسط رزمندگان اسلام

نمایی از آبشار آکوم در قزاقستان

مناظر خارق العاده ایسلند

کشف شواهد جدید از برخوردی که قمر زمین را شکل داده است

6توصیه برای کتاب اولی‌ها

مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم تمام شد

خرازی هشدار داد: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیرعبداللهیان

آخرین اخبار انتخابات؛ جزئیات رای‌گیری الکترونیکی اعلام شد

پیامک بی‌پاسخ آشنا به لیلاز درباره فایل صوتی ظریف

آخرین تحولات غزه، محور رایزنی اسماعیل هنیه و هادی العامری

سنگ تمامِ کیم‌جونگ برای پوتین: از آرمان مقدس روسیه حمایت می‌کنم

حمله تروریستی در پاکستان، 7 کُشته برجای گذاشت

تجمع اعتراضی 100 کارمند اتحادیه اروپا علیه جنایات اسرائیل در غزه

سرمقاله خراسان/ کار ناتمام «انتخاب» را فردا تمام کنید

سرمقاله کیهان/  تشکر از دادستان محترم و یک پرسش!

سرمقاله وطن امروز/ جنگ صهیونیست‌ها علیه کودکان و مادران

سرمقاله فرهیختگان/ در رثای کار

سرمقاله شرق/ غرق‌شدگی

سرمقاله اعتماد/ فرصتی برای توسعه عادلانه و پایدار

راه‌حل انقلابی در مهار گرمایش زمین: تبدیل مستقیم و پاک کربن دی‌اکسید به سوخت

معرفی کتاب هوش مصنوعی و پردازش زبان و فرهنگ ایرانی

رئیسی وارد قم شد

معمای برکناری رابرت مالی؛ فاز جدید پرونده تعلیق نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

خط و نشان بایدن برای نتانیاهو: به رفح حمله شود، به اسرائیل سلاح نمی‌دهیم

هشدار پزشکان بدون مرز درباره وضعیت وخیم غزه

حماس، هدف اسرائیل برای مذاکرات را فاش کرد؛ پوششی برای حمله به رفح است

پوتین در دیدار با پاشینیان: روابط در حال پیشرفت است

اردوغان پشت روسیه درآمد

گروسی دلواپسِ رزمایش هسته‌ای روسیه شد

عصر ایران: به جای سرک کشیدن به «بستر» دیگران ، حواس تان به «سفره» مردم خودمان باشد

لایحه اعزام زندانیان به میدان جنگ در پارلمان اوکراین تصویب شد

آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم